fbpx

چکری روڈ: 15 سالہ لڑکی کی لاش برآمد

اسلام آباد:چکری روڈ: 15 سالہ لڑکی کی لاش برآمد،اطلاعات کے مطابق اسلام آباد میں چکری روڈ پر ایک شخص کے ڈیرے سے ایک لاش برآمد ہوئی ہے ، ابتدائی اطلاعات کے مطابق لڑکی کی عمر تقریباً 14سے 15 سال ہے۔لاش کی شناخت تاحال نہ ہو سکی ہے۔

اطلاعات کے مطابق یہ ڈیرہ مشتاق انور نامی شخص کا ہے جہاں سے یہ لاش برآمد ہوئی ہے ، اس سے پہلے بھی مشتاق انور اور اعجاز انور نے سہال کے ایک مقامی باشندے عبد الرشید کو اغوا کر کے تیزاب سے جلا دیا گیا تھا۔ جس کی لاش 15دن کے بعد لواحقین کو مل گئی تھی۔

عبد الرشید کو جس طرح جلا کر دفنایا گیا تھا۔ اس بچی کو بھی اسی طرح تشدد کر کے دفنایا گیا، دوسری طرف مقامی لوگوں کا کہنا ہے کہ اعلیٰ حکام کو چاہے کہ اس قتل کی فرانزک اور ٹیکنالوجی کا استعمال کر کے اصل ملزمان کو گرفتار کیا جائے ۔ تاکہ آئندہ اس طرح کے واقعات پیش نہ ہو۔راولپنڈی کے اعلی پولیس افسران ایک نابالغ لڑکی کی لاش کے معاملے کو لیکر غیر سنجیدہ ہے۔ ذرائع کے مطابق ابھی تک تحقیقات کا آغاز نہیں ہوا۔

 

 

ادھر اسلام آباد اور راولپنڈی میں پاک فوج کے دستے کسی بھی ہنگامی صورتحال سے نمٹنے کےلیے راولپنڈی پہنچ گئے،راولپنڈی میں طوفانی بارش کی وجہ سے نالہ لئی کی سطح میں خطرناک حد تک اضافہ ہو گیا۔
پاک فوج کے دستے کسی بھی ہنگامی صورتحال سے نمٹنے کےلیے نالہ لئی پرپہنچ گئے، ریسکیو 1122 کا عملہ بھی گوالمنڈی کے مقام پر نالہ لئی پر موجود ہے۔

واسا کا عملہ متحرک ہوگیا ہے، ایم ڈی واسا کا کہنا ہے کہ جڑواں شہروں میں 60 ملی میٹر بارش ریکارڈ کی جا چکی ہے، نالہ لئی میں کٹاریاں کے مقام پر پانی کا بہائو 12 فٹ جبکہ گوالمنڈی پل پر 9 فٹ ہے، شہر میں نشیبی علاقوں میں ہیوی مشینری پہنچا دی گئی ہے۔محکمہ موسمیات نے آئندہ 24 گھنٹوں میں مزید بارش کی پیشگوئی کی ہے۔