fbpx

پاک چین دوستی زندہ باد:چین واقعی ایک عالمی معاشی قوت بن کرابھرا ہے:محمد طارق حسن

کراچی: پاکستان مسلم لیگ (ق) صوبہ سندھ کے صدر محمد طارق حسن نے کہا ہے کہ اس وقت چین عالمی سطح پر ترقی کی منازل طے کرتے ہوئے دنیا میں دوسری بڑی معیشت میں شمار سے توازن و استحکام کی نوید ثابت ہوگا

ان خیالات کا اظہار انہوں نے چین کے قومی دن کے موقع پر چین کے صدر شی جن پنگ. وزیر اعظم لی کیانگ اور چین کی عوام کو دل کی اتھا گہرائیوں سے مبارکباد دیتے ہوئے کیا اس موقع پر مسلم لیگ (ق) کے صوبائی سیکرٹیری اطلاعات محمد صادق شیخ نے کہا کہ چین کے قومی دن کے موقع پر مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ چین کی عوام. حکومت کے پاکستان سے ہم آہنگی طویل عرصے پر محیط ہے

 

انہوں نے کہا کہ چین کی حکمراں کیمونسٹ پارٹی نے سندھ میں سیلاب متاثرین کے لئے ایک ہزار راشن بیگ دینا پاکستانیوں محبت کا اظہار ہے.

 

یاد رہے کہ دنیا کی ابھرتی ہوئی طاقت چین کا 73 واں قومی دن آج منایا جا رہا ہے، یکم اکتوبر 1949 کو چین پیپلز ریپبلک آف چائنا کے قیام کا اعلان کیا گیا تھا، چین میں یہ دن روایتی جوش و خروش سے منایا جاتا ہے۔

 

سماجی رابطے کی سائٹ ٹوئٹر پر جاری بیان میں چینی سفارتخانے نے کہا کہ مصیبت کے وقت سچا دوست ہی دوست کے کام آتا ہے،چینی حکومت، فوج اور دیگر سیلاب کی تباہ کاریوں سے نمٹنے میں پاکستان کی مدد کررہے ہیں۔

 

چینی سفارتخانے نے کہا کہ چینی ریڈکراس، کمپنیاں اور عوام پاکستان کی اعانت میں پیش پیش ہیں،چین کے ہر شعبہ زندگی سے وابستہ افراد پاکستان کی مدد کے لیےحصہ لے رہے ہیں۔

عمران ریاض کو واقعی خطرہ ہے ؟ عارف علوی شہباز شریف پر بم گرانے والے ہیں

الیکشن کیلیے تیار،تحریک انصاف کا مستقبل تاریک،حافظ سعد رضوی کا مبشر لقمان کوتہلکہ خیز انٹرویو