fbpx

چین میں شدید برفباری، نظام زندگی متاثر

چین کے شمال مشرقی حصے میں ریکارڈ برف باری ہوئی ہے جس سے نطآم زندگی مفلوج ہو کر رہ گیا ہے-

باغی ٹی وی : غیر ملکی خبر رساں ادارے "رائٹرز” کے مطابق اس ہفتے شمال مشرقی چین میں برفانی طوفانوں نے تباہی مچا دی ہے،لیاؤننگ صوبے میں ریکارڈ برف باری سے ٹریفک میں شدید خلل پڑا ہے، ایکسپریس وے کے زیادہ تر ٹول اسٹیشن منگل تک بند ہیں۔

سوائے دالیان اور ڈنڈونگ کے شہروں کے۔ ٹرین خدمات میں خلل ڈالا ہے اور درجہ حرارت میں کمی کے ساتھ بجلی کی فراہمی کے بارے میں خدشات بڑھ رہے ہیں، سرکاری میڈیا نے بدھ کو رپورٹ کیا۔

صوبے لیاوننگ میں اب تک کی سب سے زیادہ برف باری ہوئی ہے کئی علاقوں میں ٹریفک کا نظام درہم برہم ہوگیا ہے جبکہ ٹرین سروسز بھی متاثر ہے اتوار کو سردی کی لہر کی آمد کے بعد سے، شمال مشرقی چین میں منگل تک بعض علاقوں میں درجہ حرارت 14 ڈگری سیلسیس تک گر گیا تھا صوبے جیلن اور لیاوننگ میں برفانی طوفان کے ریڈ الرٹ جاری کیے گئے ہیں۔

محکمہ موسمیات کے مطابق لیاؤننگ میں زیادہ سے زیادہ اکیس انچ برف باری ریکارڈ کی گئی ہے اور کئی علاقوں میں درجہ حرارت 14 ڈگری تک گر چکا ہے۔

لیاؤننگ پراونشل میٹرولوجیکل آبزرویٹری کے چیف پیشن گوئی کرنے والے ژو چن شیاؤ نے کہا کہ مغربی لیاؤننگ میں حالیہ برفباری 1951 میں ریکارڈ شروع ہونے کے بعد سے اب تک کی سب سے زیادہ برفباری تھی، یہ بات سرکاری طور پر چلنے والے چائنا نیوز ویکلی نے بدھ کو رپورٹ کی۔

چین کی موسمیاتی ایسوسی ایشن کا حوالہ دیتے ہوئے رپورٹ میں مزید کہا گیا ہے کہ منگل کو لیاؤننگ شہر آنشان میں زیادہ سے زیادہ برف کی گہرائی 53 سینٹی میٹر (21 انچ) ریکارڈ کی گئی۔

شمال مشرقی علاقے میں شدید سردی سے بچاو کے لیے حکام توانائی کی پیداواری صلاحیت اور کوئلے کی درآمدات کو بڑھانے کے لیے کام کر رہے ہیں برف باری سے متاثرہ علاقوں میں حکام نے بازاروں اور گروسری اسٹورز پر زور دیا ہے کہ وہ اپنی سپلائی میں اضافہ کرتے ہوئے سبزیوں کی قیمتیں کم کریں۔

کچھ روز قبل چین کے دارالحکومت بیجنگ میں موسم سرما کی پہلی برفباری سے ہرطرف سفیدی چھا گئی۔ روئی کے گالوں نے خوبصورت مناظر کو اور بھی دلکش بنادیا۔

چین کی سٹیٹ گرڈ کارپوریشن نے اتوار کو خبردار کیا کہ موسم سرما میں بجلی کی طلب اور رسد کے درمیان "سخت توازن” ہے ملک کا ایک وسیع حصہ – بشمول شمال مشرقی چین – مئی سے بجلی کی قیمتوں میں اضافے اور کوئلے کی سخت سپلائی کی وجہ سے پاور پلانٹس میں بندش کا سامنا ہے۔

برف سے متاثرہ شینیانگ میں، حکام نے بازاروں اور گروسری اسٹورز پر زور دیا ہے کہ وہ اپنی سپلائی میں اضافہ کرتے ہوئے کچھ سبزیوں کی قیمتیں کم کریں۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!