چینی حکومت نے مانچسٹر قونصل جنرل سمیت 6 اہلکاروں کو ہٹا دیا

0
55

چین کی حکومت نے برطانیہ کے شہر مانچسٹر کے قونصل جنرل اور 5 اہلکاروں کو ہٹا دیا۔

باغی ٹی وی : برطانوی میڈیا کے مطابق مانچٹسر کے چینی قونصل جنرل اور دیگر پر ہانگ کانگ کے شہری سے مار پیٹ کا الزام ہے۔

نابینا خاتون نجومی بابا وانگا کی 2023 کیلئے پیش گوئیاں

اکتوبر میں مانچسٹر میں چینی قونصل خانے کی عمارت کے سامنے ایک مظاہرین کی پٹائی کے بعد چھ چینی سفارت کاروں کو برطانیہ سے نکال دیا گیا ہے۔

سکریٹری خارجہ جیمز کلیورلی نے کہا کہ چینی حکومت نے اب ان اہلکاروں کو برطانیہ سے ہٹا دیا ہے جن میں قونصل جنرل بھی شامل ہیں ہم سب نے مانچسٹر میں چینی قونصل خانے کے باہر واقعے کی پریشان کن فوٹیج دیکھی، انہوں نے "قانون کی حکمرانی پر ہماری پابندی کی بنیاد پر ایک عمل شروع کیا۔”

انہوں نے مزید کہا کہ گریٹر مانچسٹر پولیس نے تحقیقات کا آغاز کیا، اس تفتیش کے ایک حصے کے طور پر، چھ چینی اہلکاروں سے سفارتی استثنیٰ ختم کرنے کی درخواست کی گئی تاکہ ان سے پوچھ گچھ کی جا سکے۔

ناکام امریکی میزائل دفاعی سسٹم پیٹریاٹ یوکرین کےحوالے:یوکرینی دفاعی حکام غیرمطمئن

برطانوی سیکریٹری خارجہ جیمز کلیورلی نے کہا کہ چینی سفارت خانے کو مطلع کر دیا گیا تھا اور چین کو 14 دسمبر کی ڈیڈ لائن دی تھی، ہماری درخواست پر چینی حکومت نے ان اہلکاروں کو برطانیہ سے ہٹا دیا ہے جن میں قونصل جنرل بھی شامل ہیں، برطانیہ میں قانون کی حکمرانی ہے۔

برطانوی حکومت نے پہلے کہا تھا کہ شمالی انگلینڈ کے مانچسٹر میں ایک مظاہرین کو چینی قونصل خانے کے گراؤنڈ میں گھسیٹ کر لے جانے کی خبریں "گہری تشویش” تھیں۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق چینی اہلکاروں کو برطانیہ سے بھی نکال دیا گیا ہے۔

فیفا ورلڈ کپ 2022 آخری فائنل ہو گا،لیونل میسی نے ریٹائرمنٹ کی تصدیق کر دی

Leave a reply