fbpx

چوری کے ساتھ قتل کرنے والا ملزم گرفتار،

چوری کے ساتھ قتل کرنے والا ملزم گرفتار،

باغی ٹی وی : پولیس کی رپورٹ کے مطابق کراچی کے علاقے سرجانی ٹاؤن میں میں چند دن پہلے ایک جرم کا کا واقعہ پیش آیا ۔سرجانی ٹاؤن کے علاقے میں نا معلوم فرد گھس گیا ۔اور پھر اس گھر میں رہنے والی خاتون جس کی عمر 60 سال کے قریب تھی ۔اس کا گلہ دبا دیا ۔اور اسی دوران یہ خاتون جان کی بازی ہار گئی ۔اس خاتون کو قتل کرنے بعد اس ملزم نے موقعے سے بھرپور فائدہ اٹھا کر گھر کی قیمتی سامان لے کر فرار ہونے میں کامیاب ہو گیا ۔
اس کے بعد جب پولیس کو اس واقعے سے اگاہ کیا گیا تو پولیس نے تو پولیس نے اس سارے واقعے کا مقدمہ قتل اور چوری کی دفعات کے ساتھ درج کر لیا تھا ۔
مزید تفصیلات کے مطابق ایس ایس پی کا کہنا تھا کہ جب خاتون کے قتل کی اطلاع ملی تو تب ہی ملزم کو گرفتار کر لیا تھا ۔ملزم کی گرفتاری علاقہ سرجانی ٹاؤن میں ہوئی تھی ۔

مزید یہ کہ ملزم فرار ہونے کے بعد چوری کا جنریٹر فروخت کر رہا تھا ۔پولیس تو پہلے سے ہی تفتیش میں مصروف تھی ۔پولیس نے ملزم کو دیکھ کر جو کہ جنریٹر بیچنے میں مصروف تھا ۔پولیس نے تفتیش کی تو پتا چلا کہ یہ ہی وه ملزم ہے جس نے خاتون کو قتل کیا تھا ۔اور پھر گھر سے فریج اور جنریٹر لے کر فرار ہو گیا تھا ۔ پولیس نے موقع کا فائدہ اٹھاتے ہوۓ ملزم کو گرفتار کر لیا ۔ملزم کا نام ارشد علی تھا ۔پولیس نے اس سے جنریٹر واپس لے لیا تھا ۔
جب پولیس نے ملزم سے مزید تفتیش کی تو ملزم یہ ماننے پر مجبور ہو گیا کہ قتل اس کے ہاتھوں ہی ہوا تھا ۔اس نے قتل اسلئیے کیا تھا کیونکہ جب میں جنریٹر چوری کر رہا تھا تو تب اس خاتون کی نظر میرے پر پر گئی ۔مجھے کچھ بھی سمجھ نہیں آئی تو میں نے خاتون کا گلہ ہی دبا کر اسے جان سے مار ڈالا ۔پھر اس کے بعد مجھے گھر کی جو بھی قیمتی چیز ملی میں نے اٹھا لی اور فرار ہو گیا ۔