ورلڈ ہیڈر ایڈ

چوروں کی ڈھیل ختم ہونیوالی ہے، ذوالفقار مرزا

سندھ کے سابق وزیر داخلہ ذوالفقار مرزا نے کہا ہے کہ چوروں کو اللہ لمبی ڈھیل دیتا ہے اب وہ ڈھیل ختم ہونے والی ہے.

چیئرمین سینیٹ نے ایسا جواب دیا کہ اپوزیشن کے سارے منصوبے ہوئے ناکام

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق انسداد دہشت گردی عدالت میں پیشی کے بعد ذوالفقار مرزا نے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ سندھ حکومت کو بھی ایک نہ ایک دن جانا ہے،کیونکہ پیپلزپارٹی والوں کے پاس پیسہ بہت ہے انکو خود نہیں پتہ کتنا پیسہ انہوں نے کمایا ہے۔

چیئرمین سینیٹ کیخلاف اپوزیشن جماعتوں کے اجلاس میں کتنے سینیٹرز شریک ہوئے؟ اہم خبر

ذوالفقار مرزا نے مزید کہا کہ لوگوں کو دکھانے کے لئے گھوٹکی کی انتخابی مہم کراچی میں چلائی جارہی ہے، گھوٹکی میں انتخابات وہاں کی عوام جیتے گی .

گزشتہ سماعت پرانسداد دہشت گردی کی خصوصی گردی میں سابق صوبائی وزیر داخلہ ذوالفقار مرزا اور شریک ملزمان کے خلاف 4 مقدمات کی سماعت20 جولائی تک ملتوی کی گئی تھی ۔انسداد دہشت گردی عدالت میں ہنگامہ آرائی اور جلاؤ گھیراو کیس میں سابق وزیر داخلہ زوالفقار مرزا عدالت میں پیش ہوئے عدالتی تعطیلات کے باعث بغیر کسی کارروائی کہ عدالت نے سماعت 20 جولائی تک ملتوی کردی گئی تھی، ملزمان کے خلاف چار مقدمات زیر سماعت ہیں،مقدمہ میں ذوالفقار مرزا اور ساتھیوں پر فرد جرم عائد کی جا چکی ہے،ملزمان پر دہشت گردی جلاو گھیروا اور دیگر الزامات ہیں .

مزید گرفتاریاں ہوں گی، نامزد امیدوار چیئرمین سینیٹ کا دعویٰ

واضح رہے کہ ذوالفقار مرزا کا سابق صدر آصف زرداری کے قریبی ساتھیوں میں شمار ہوتا تھا لیکن بعد ازاں اختلافات کی وجہ سے وہ الگ ہو گئے، مرزا کی اہلیہ فہمیدہ مرزا اب تحریک انصاف کی حکومت میں وفاقی وزیر ہیں.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.