چھٹی کے دن اسکول کے بچوں کے ساتھ تصویر،مودی سوشل میڈیا پر مذاق بن گئے

0
48

نئی دہلی: چھٹی کے دن اسکول کا یونیفارم پہنے بچوں کے ساتھ تصویرشیئرکرانے پربھارتی وزیراعظم نریندرمودی سوشل میڈیا پرمذاق بن گئے۔

باغی ٹی وی :بھارتی وزیراعظم نریندرمودی جھوٹ بولنے اوربڑھکیں مارنے پراکثر سوشل میڈیا پرتنقید کا نشانہ بنتے رہتے ہیں لیکن پھربھی بازنہیں آتے مودی نے تازہ ترین کارروائی میں اتواریعنی چھٹی والے دن اسکول کے بچوں کے ساتھ ٹرین میں سفرکرنے کی تصاویرشیئر کرادیں۔

اللہ نے چاہا توجلد پاکستان میں موجود دوستوں سے ملاقات ہوگی،نصیرالدین شاہ

بھارتی میڈیا کے مطابق گزشتہ روز وزیر اعظم نریندر مودی نے مہاراشٹر میں پونے میٹرو ریل پروجیکٹ کا افتتاح کیا -افتتاح کے بعد مودی میٹرو ریل پر سوار ہوئے۔ اس دوران انہوں نے میٹرو میں بیٹھے بچوں سے بات چیت کی پی ایم مودی نے گروارے کالج میٹرو اسٹیشن سے پونے میٹرو کے آنند نگر میٹرو اسٹیشن تک کا سفر کیا۔

اس دوران پی ایم مودی نے گروارے کالج میٹرو اسٹیشن سے آنند نگر میٹرو اسٹیشن تک کے سفر کے دوران میٹرو ٹرین میں بیٹھے اسکولی طلباء سے بات چیت کی، جس کی تصاویر تیزی سے وائرل ہو رہی ہیں۔

عورت مارچ نا منظور،مردان میں "مرد مارچ” کے نعرے


مودی نے ٹویٹ بھی کیا کہ اپنے ننھے دوستوں کے ساتھ میڑو میں سفر۔ تصویروں کودیکھ کرسوشل میڈیا صارفین نے مودی کا خوب مذاق اڑایا۔


ایک صارف نے کہا بیچارے مودی۔۔ پونے میں کون سا اسکول طلبا کوبلاتا ہے؟ ایک اورصارف نے لکھا اتوار کوطلبا اسکول یونیفارم میں ۔ مودی کا ایک اورڈرامہ۔


یہ اورسوشل میڈیا صارف نے کہا مودی کا ڈرامہ عروج پرہے چھٹی کے روز بھی بچوں کواسکول یونیفارم پہنوا دیا۔یہ پہلا موقع نہیں جب مودی کا جھوٹ پکڑا گیا ہے اس سے قبل لکھے ہوئے پیغام پرصرف قلم چلانے پربھی مودی کوخوب تنقید کا سامنا کرنا پڑا تھا۔

یوٹیوب کا مشہور پوڈکاسٹر کو خطیر رقم دینے کا فیصلہ


https://twitter.com/RaGa59634561/status/1500396091489284096?s=20&t=uwOWgnGEONpNxYgnrUiWew

یوکرین جنگ: روس کی خاموش حمایت پربورس جانسن سے بھارت کی مالی امداد روکنے کا مطالبہ

Leave a reply