fbpx

سگریٹ نوشی سے کیسے چھٹکارا حاصل کیا جائے تحریر: مریم وحید

یہ بات حقیقت ہے کہ سگریٹ نوشی صحت کیلئے مضر ہے اس لئے بہت سے افراد نے اس سے پھٹکارا پانے کی کوشش تو کی ہوگی لیکن خاطر خواہ کامیابی حاصل نہیں کر سکے ہوں گے کیونکہ سگریٹ میں نکوٹین ہوتی ہے اور اسکا عادی بڑی مشکل ہی اس سے جان چھڑا سکتا ہے بہر حال اس لعنت سے چھٹکارا پانے کیلئے چند ہدایات درج ذیل ہیں جن پر عمل کر کہ ہم اس لعنت سے چھٹکارا حاصل کر سکتے ہیں۔

اہم ترین اور سب سے آسان طریقہ یہ ہے کہ پہلے آپ مضبوط ارادہ کریں کہ میں نے سگریٹ نوشی کو ترک کرنا ہے پھر جب بھی سگریٹ کی طلب ہوا ٹھ کر صاف اور تروتازہ ماحول میں لمبے لمبے سانس لینا شروع کردیں زیادہ نہ ہو سکے تو دن میں تین بار تو ضرور یہ عمل سرانجام دیں اس سے بہت حد تک آ پکوسکون محسوس ہوگا اور دوبارہ یہی طریقہ دو ہرانے کو جی چاہے گا۔

ابتدائی دنوں میں ایسا کرنے سے آ پکو قدرے مشکل پیش آئے گی لیکن آہستہ آہسہ مثبت نتائج برآمد ہوں گے لہذا شروع میں پانی کا استعال زیادہ کردیں اس سے ایک تو سگریٹ کی طلب سے دھیان بٹ جاۓ گا اور دوسراجسم سے نکوٹین کے زہریلے مادے بھی خارج ہونے میں آسانی ہوگی۔

بعض لوگ سگریٹ سے پیچھا چٹروانے کیلئے پان ،نسوار یا کافی وغیرہ کی عادت ڈالتے ہیں لیکن یبھی نقصان دہ اثرات مرتب کرتی ہیں اس لئے مثبت عادات اور قدرتی طریقوں سے اس عادت کو ترک کرنے کی کوشش کی جاۓ۔

کھانا کھانے کے بعد سگریٹ کے عادی حضرات سگریٹ ضرور پیتے ہیں ان کو چاہیے کہ بجاۓ سگریٹ کے وہ ایک کپ پودینہ چاۓ کا پئیں جس سے ہاضمہ بجائے بھی متاثر نہیں ہوگا اور سگریٹ سے بھی چھٹکارا حاصل ہو جاۓ گا۔

سگریٹ پینے والے دوستوں کی محفل سے دور ہیں۔ اپنے گھر سے تمام سگریٹ، ایش ٹرے اور حتی کہ اپنے سب کپڑے وغیر ہ دھوڈالیں تا کہ سگریٹ کے دھوئیں وغیر ہ سے دو بار سگریٹ پینے کو جی نہ چا ہے۔

صبح سویرے اٹھنے کا معمول بنالیں اور تازہ ہوا میں لمبی لمبی سانس لیں۔ اور کی پھلکی ورزش کریں تا کہ مجموعی طور پرصحت بحال رہے اس کے علاوہ دن کے کسی بھی حصے میں تفریح کیلئے کوئی انڈور گیم یادلچسپ مووی دیکھیں اس طرح بتدریج کی نفسیاتی خواہش سگریٹ سے دور ہوتی جاۓ گی۔ اپنے دوستوں، گھر والوں اور آفس میں سب کو بتادیں کہ میں سگریٹ چھوڑ چکا ہوں لہذ وہ کی مزید حوصلہ افزائی سے مد دکر میں گے۔

اس کے علاوہ کسی پریشانی کی صورت میں اپنے ڈاکٹر سے رجوع ضرور کریں۔ بعض ہسپتالوں میں سگریٹ نوش حضرات کا علاج بذریعہ ادویات بھی کیا جا تا ہے جہاں نکوٹین کے متبادل کئی ادویات استعمال کرواتے ہیں لیکن یہ بھی مضر صحت ثابت ہوتی ہیں۔ اس لئے کوشش کریں کہ خود قدرتی اور سادہ طریقے سے اس لعنت سے چھٹکارا پائیں ورنہ کسی ماہرنفسیات سے رابطہ کر میں جو کہ آپ کو بغیر ادویات کے مندرجہ بالا ہدایات کے پیش نظر اپنی نگرانی میں علاج کر یگا۔ اللّه پاک سے دعا ہے کہ اللّه پاک ہمیں اس لعنت سے محفوظ فرمائے اور جو لوگ سگرٹ نوشی کرتے ہیں انکو اس سے جان چھڑانے کی توفیق عطا کرے۔ آمین

@MeryamWaheed