وزیر اعلیٰ کی تبدیلی کیلئے جہانگیر ترین انٹرویو کر رہے ہیں، بڑی خبر آ گئی

مسلم لیگ ن کی رہنما عظمیٰ بخاری نے کہا ہے کہ وزیر اعلیٰ کوتبدیل کرنےکیلیے جہانگیرترین انٹرویوکررہےہیں، صمصام بخاری اسکاجواب دیں.

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق عظمیٰ بخاری نے کہا کہ پنجاب کے وزیراطلاعات کی معلومات انہائی ناقص ہیں. پرویزمشرف ایک ڈکٹیٹرتھا اس کا بلدیاتی نظام جمہوریت کےلیے کیسے بہترہوسکتا ہے ،انہوں نے کہا کہ پنجاب کا نیا بلدیاتی نظام کے پی کے کا بلدیاتی نظام ہے،کے پی کے کا بلدیاتی نظام پنجاب کے بارہ کروڑ کےلیے کبھی بہتر نہیں ہو سکتا،عظمیٰ بخاری نے مزید کہا کہ صمصام بخاری کی معلومات کے مطابق اسمبلیوں میں کرپشن ہوتی ہے،اسمبلیوں میں کرپشن کا الزام ادارے کی ساکھ کو متاثر کرنے کی کوشش ہے .

واضح رہے کہ پنجاب کے صوبائی وزیر اطلاعات صمصام بخاری نے سابق صدر جنرل پرویز مشرف کے بلدیاتی نظام کی تعریف کرتے ہوئے کہا ہے کہ مشرف کے بلدیاتی سسٹم نے زیادہ بہتر طور پر ڈیلیور کیا،بلدیاتی نظام مضبوط ہوتا تو اسمبلیوں پر کرپشن کے نشان نہ ہوتے.پنجاب میں تاریخ کا بہترین لوکل باڈیز سسٹم لا رہے ہیں ، پی ٹی آئی صاف و شفاف بلدیاتی نمائندے سامنے لائے گی ، پنچایت سسٹم اور نیبرہڈ کونسلز مکمل با اختیار ہوں گی ،نیا بلدیاتی سسٹم کسی لحاظ سے آڈٹ سے مبرا نہیں ہوگا ،چیک اینڈ بیلنس یقینی بنائیں گے،کوئی انگلی نہیں اٹھا سکے گا . وزیر اطلاعات نے مزید کہا کہ نواز لیگ اور پیپلز پارٹی نے کبھی بلدیاتی نظام میں دلچسپی نہیں لی ، اپوزیشن جماعتیں ہر قیمت پر اپنی کرپشن بچانا چاہتی ہیں ، صوبائی وزیر صمصام بخاری نے مزید کہا کہ رمضان المبارک میں کسی کو مہنگائی کی اجازت نہیں دیں گے ،وزرا کی ڈیوٹیاں لگ گئی ہیں،کوتاہی پر انتظامیہ ذمے دار ہوگی.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.