fbpx

ٹریفک حادثات کی روک تھام: وزیراعلیٰ نے ٹاسک فورس تشکیل دے دی

ٹریفک حادثات کی روک تھام: وزیراعلیٰ نے ٹاسک فورس تشکیل دے دی
وزیراعلیٰ پنجاب چوہدری پرویز الہی نے صوبے میں ٹریفک حادثات کی روک تھام کے لئے خصوصی ٹاسک فورس تشکیل دی ہے۔ صوبائی وزیر پارلیمانی امور محمد بشارت راجہ کی سربراہی میں قائم کردہ ٹاسک فورس فار روڈ سیفٹی کے شریک کنوینر چیف سیکرٹری پنجاب ہوں گے۔

وزیراعلیٰ آفس سے جاری نوٹیفکیشن کے مطابق انسپکٹر جنرل پنجاب پولیس، ایڈیشنل چیف سیکرٹری ہوم، ایڈیشنل آئی جی ٹریفک پنجاب، سیکرٹری قانون سمیت 10 افسران کو ممبر مقرر کیا گیا ہے۔ یہ ٹاسک فورس صوبے میں روڈ سیفٹی مینجمنٹ میں بہتری کے لئے اقدامات تجویز کرے گی۔ موجودہ ڈرائیور ٹریننگ، ٹیسٹنگ اور لائسنسنگ فریم ورک پر نظر ثانی کرکے ٹاسک فورس اس نظام کو بین الاقوامی معیارات سے ہم آہنگ بنائے گی۔ وزیراعلیٰ نے پنجاب میں آلودگی کے مسئلے سے نمٹنے کے لئے الیکٹرک بسیں چلانے کا جو فیصلہ کیا ہے یہ ٹاسک فورس اس حوالے سے جامع طریقہ کار طے کرے گی

قبل ازیں صوبائی وزیر صحت ڈاکٹریاسمین راشد نے پیراگون سٹی میں روزنزاسلامک سکول کی ہائی اچیورزتقریب میں بطورمہمان خصوصی شرکت کی۔اس موقع پر چیئرمین روزنزاسلامک سکول حسن نثار ودیگر اساتذہ،طلبا وطالبات اور والدین کی کثیرتعدادنے شرکت کی۔تقریب کا باقاعدہ آغازتلاوت قرآن پاک اور نعت رسول مقبول ﷺسے کیا گیا۔سکول انتظامیہ کی جانب سے تقریب کے دوران صوبائی وزیر صحت ڈاکٹریاسمین راشدکو طب کی دنیامیں گراں قدرخدمات پر خراج تحسین پیش کیا گیا۔صوبائی وزیر صحت ڈاکٹریاسمین راشدنے اس موقع پر نمایاں طلبا وطالبات کے درمیان میڈلزبھی تقسیم کئے۔ صوبائی وزیر صحت ڈاکٹریاسمین راشد نے تقریب کے شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے کہاکہ انتہائی خوبصو رت تقریب کے انعقادپر روزنزاسلامک سکول کے چیئرمین حسن نثارودیگر انتظامیہ کو مباکباد دینا چاہتی ہوں۔انعامات حاصل کرنے والے نمایاں طلبا وطالبات کے والدین کو مبارکباد دیتی ہوں۔ خدمت انسانیت کرنے والاانسان بہت بڑا ہوتا ہے۔ ہمارے والدین نے ہمیں ہمیشہ دوسروں کی مدد کرنے کی تلقین کی ہے۔ پاکستان کے لوگوں میں خوبی ہے کہ یہ کسی کا دکھ دردنہیں دیکھ سکتے۔بغیر مفاد خدمت انسانیت کرنے والے شخص کی اللہ پاک کے نزدیک بہت قدرہوتی ہے۔

صحافیوں کے خلاف مقدمات، شیریں مزاری میدان میں آ گئیں، بڑا اعلان کر دیا

سپریم کورٹ نے صحافی مطیع اللہ جان کے اغوا کا نوٹس لے لیا

کسی کی اتنی ہمت کیسے ہوگئی کہ وہ پولیس کی وردیوں میں آکر بندہ اٹھا لے،اسلام آباد ہائیکورٹ

اتھارٹی بننے سے ہی حقوق کو محفوظ بنایا جا سکتا ہے؟ فیصل جاوید صحافیوں کے حق میں بول پڑے

‏ سوشل میڈیا پر وزیر اعظم کے خلاف غصے کا اظہار کرنے پر بزرگ شہری گرفتار

سوشل میڈیا چیٹ سے روکنے پر بیوی نے کیا خلع کا دعویٰ دائر، شوہر نے بھی لگایا گھناؤنا الزام

میں نے صدر عارف علوی کا انٹرویو کیا، ان سے میرا جھوٹا افیئر بنا دیا گیا،غریدہ فاروقی