fbpx

وزیراعلیٰ پنجاب نے مساجد سے سیوریج چارجز وصول کرنے سے روک دیا

وزیراعلیٰ پنجاب چودھری پرویز الٰہی نے کہا ہے کہ لاہور کے شہریوں کو بہترین بنیادی سہولتیں فراہم کی جائیں گی اور ایل ڈی اے کی سکیموں میں شہری سہولتوں کی بہتری کیلئے ہر ممکن وسائل فراہم کریں گے۔ ایل ڈی اے گورننگ باڈی کے چھٹے اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے وزیراعلیٰ چودھری پرویز الٰہی نے واسا کو کارکردگی بہتر بنانے کی ہدایت کی اور کہا کہ شہریوں کے مسائل کے حل کیلئے واسا کو روایتی انداز ترک کرکے جدید تقاضوں سے ہم آہنگ ہونا ہوگا۔واسا کو صحیح معنوں میں عوامی خدمت کا ادارہ بنائیں گے۔ شہریوں کو سہولیات کی فراہمی پر کوئی سمجھوتہ نہیں ہوگا۔صاف پانی اور سیوریج سسٹم کی بہتری عوام کا بنیادی حق ہے۔ صاف پانی کی فراہمی او رسیوریج پائپ لائن کی تنصیب میں کوتاہی برداشت نہیں کی جائے گی۔

وزیراعلیٰ نے واسا کو مساجد سے سیوریج چارجز وصول کرنے سے روک دیا۔اجلاس میں نئے سکولوں کی تعمیر کیلئے قواعد و ضوابط میں ضروری رد و بدل کی منظوری دی گئی۔ نئے سکولوں کے لئے ورٹیکل ہائیٹ 48 فٹ مقرر کی گئی اور سکول 30 فٹ سے کم روڈ پر نہیں بنائے جا سکیں گے۔ اجلاس میں واسا کے لئے لیگل ایڈوائزر ،کنسلٹنٹ او رلاء فرم کے لئے قوانین میں ترمیم کی منظوری دی گئی۔ وزیراعلیٰ نے ایل ڈی اے کے انجینئرزکے الاؤنس سے متعلقہ ایشو طے کرنے کی ہدایت کی۔ اجلاس میں ایل ڈی اے کے ٹیوب ویل آپریٹرز کی پوسٹوں کو اپ گریڈ کرنے کی منظوری دی گئی۔ گریڈ 2 سے گریڈ 7 میں کام کرنے والے ٹیوب ویل آپریٹرز کو گریڈ5 سے گریڈ 8ملے گا۔ اجلاس میں ڈائریکٹر لیگل، ریکوری، ریونیو، فنانس او راسسٹنٹ ڈائریکٹر ایڈمن کی پروموشن کا طریقہ کار طے کرنے اور ایل ڈی اے کے ڈاکٹرز کو پروفیشنل او رنان پریکٹسنگ الاؤنس دینے کی منظوری دی گئی۔ اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ پرائیویٹ رہائشی سکیموں سے نئی شرح سے سیوریج چارجز لئے جائیں گے۔ اپارٹمنٹس میں پارکنگ اور روف گارڈننگ کے قوانین پر عملدرآمد لازمی قرار دے دیا گیا۔ ایل ڈی اے ایونیوون کے ترمیم شدہ لے آؤٹ پلان کی منظوری دی گئی اور ایل ڈی اے سکیموں میں متنازع امور طے کرنے کیلئے سیٹلمنٹ کمیٹی تشکیل دینے کی ہدایت کی گئی۔

گورننگ باڈی کے اجلاس میں صوبائی مشیر عامر سعید راں،ایم پی اے ملک مختار احمد،پرنسپل سیکرٹری وزیراعلیٰ محمد خان بھٹی، سابق پرنسپل سیکرٹری وزیراعلیٰ جی ایم سکندر، ایل ڈی اے گورننگ باڈی کے اراکین عامرریاض قریشی،طارق ثناء باجوہ، کمشنر لاہور ڈویژن، سیکرٹری لوکل گورنمنٹ، ڈی جی ایل ڈی اے اورمتعلقہ حکام نے شرکت کی۔

طالبہ کے ساتھ جنسی تعلق،حمل ہونے پر پرنسپل نے اسقاط حمل کروا دیا

ویڈیو بنا کر ہراساں کرنے کے ملزم کی درخواست ضمانت پر فیصلہ محفوظ

ناکے پر کیوں نہیں رکے؟ پولیس اہلکار نے شہری پر گولیاں چلا دیں

بارہ سالہ بچی کی نازیبا ویڈیو بنانے والا ملزم گرفتار