سیالکوٹ: گورنمنٹ کمیونٹی کالج فار ویمن گھوئینکی میں بیادِ فیض چوتھی محفلِ مشاعرہ منعقد ہوئی

سیالکوٹ،باغی ٹی وی ( بیوروچیف شاہد ریاض سے) فکرِسخن کے پلیٹ فارم سے گورنمنٹ کمیونٹی کالج فار ویمن گھوئینکی میں بیادِ فیض چوتھی محفلِ مشاعرہ کا انعقاد کیا گیا۔ جو کہ بانیِ فکرِ سخن سمیرا ساجد ناز اور صدر فکرِ سخن محمد اعجاز غوری کی معاونت سے اور فکرِ سخن کے تمام اراکین کی محبت و خلوص کی وجہ سے بھر پور طریقے سے سر انجام پائی جس میں شہرِ اقبال و ضلع سیالکوٹ کے نامور شعراء کرام نے اپنی تشریف آوری سے محفلِ مشاعرہ کو چار چاند لگا دئیے.

عظیم شاعر فیض احمد فیض کی 112ویں سالگرہ کے موقع پر تمام شعراء نے اپنا اپنا کلام پیش کر کے فیض احمد فیض کی ادبی خدمات کو خراجِ تحسین پیش کیا ۔ ضلع سیالکوٹ کے بہترین گلوکارعلی عمران ابنِ رفاقت اور مریم انصر نے کلامِ فیض ترنم سے پڑھا اور محفل کو رونق بخشی۔ محفلِ مشاعرہ کی صدارت شاعر تنویر احمد تنویر اور خصوصی مہمان ڈاکٹر عامر اقبال نے کی.

مہمانِ اعزاز شاعر افتخار شاہد اور عامر رفیق عامر نے بھی بھرپور انداز میں شرکت کی. دیگر حاظرین میں جناب ایوب احمد شفیقی صاحب اور نوجوان شعراء میں میاں جہانزیب، شائق سعیدی، فرقان فرضی اور ارسلان ارسل بھٹی شامل تھے۔

فکرِ سخن کی ٹیم کے اراکین جنرل سیکرٹری ساجدہ چوہدری، میڈیا چئیر پرسن صغریٰ جعفری، سیکرٹری میڈیا پرسن عائشہ نوید نے اپنے اپنے فرائض بہ احسن طریق سر انجام دیے. جنرل سیکرٹری ساجدہ چوہدری کی نظامت میں تقریب انتہائی شاندار رہی۔

محفل میں موجود سامعین و حاضرین کی جانب سے بے پناہ داد و تحسین نے شعراء کرام کی خوب پذیرائی کی. ایک خوبصورت شام محفلِ مشاعرہ بیادِ فیض دلکش انداز میں ذہنوں اور دلوں پر گہرے نقوش ثبت کرتے ہوئے اور ڈھیروں یادیں سمیٹتے ہوئے فکرِ سخن کی کتاب میں ایک خوبصورت پنہ جوڑنے میں کامیاب رہی۔

Leave a reply