برٹش کولمبیا کے بینک میں فائرنگ، 2 مسلح افراد ہلاک،6 پولیس اہلکار زخمی

0
40

سانیچ، برٹش کولمبیا : کینیڈین صوبے برٹش کولمبیا میں پولیس اور مسلح افراد کے درمیان فائرنگ کے نتیجے میں 2 مسلح افراد ہلاک ہوگئےجبکہ 6 پولیس اہلکار زخمی ہوئے زخمی پولیس اہلکاروں کو اسپتال منتقل کر دیا گیا-

باغی ٹی وی : غیر ملکی میڈیا کے مطابق کینیڈا کی پولیس نے منگل کو برٹش کولمبیا میں ایک بینک میں فائرنگ کے دوران دو افراد کو گولی مار کر ہلاک کر دیا جبکہ چھ افسران اس دوران زخمی ہو گئے، اور ممکنہ دھماکہ خیز ڈیوائس کی دریافت کے بعد قریبی گھروں کو خالی کرا لیا گیا سیکیورٹی اہلکاروں کی بڑی تعداد علاقے میں موجود ہے مشتبہ افراد بھاری ہتھیاروں سے لیس تھے-

شام میں دس سالوں میں3لاکھ سے زائد شہری جاںبحق ہوگئے

قانون نافذ کرنے والے ادارے نے بتایا کہ ایمرجنسی رسپانس ٹیم کے ارکان صبح 11 بجے (1800 GMT) امریکی ریاست واشنگٹن کی سرحد کے قریب وینکوور جزیرے پر سانیچ کے بینک آف مونٹریال میں جائے وقوعہ پر پہنچے۔

سانیچ پولیس نے اپنی ویب سائٹ پر کہا یہ پولیس کا جاری واقعہ ہے جس میں علاقے میں بھاری پولیس موجود ہے مشتبہ افراد سے منسلک گاڑی میں ممکنہ دھماکہ خیز ڈیوائس کی موجودگی کی وجہ سے جائے وقوعہ کے قریب واقع مکانات اور مارکیٹوں کو خالی کرا لیا گیا ہے۔

بعد میں، پولیس نے کہا کہ وہ جگہ جگہ پناہ حاصل کرنے کے لئے چھپ رہے ہیں لیکن بینک کے قریب کا بلاک ممکنہ بم کی وجہ سے بند رہا۔

سانیچ پولیس کے سربراہ ڈین ڈوتھی نے ایک نیوز کانفرنس میں بتایا کہ مشتبہ افراد "بھاری ہتھیاروں سے لیس” تھے اور ابتدائی رپورٹس سے پتہ چلتا ہے کہ انہوں نے باڈی آرمر پہن رکھے تھے۔

کولمبیا کی جیل میں خطرناک قیدیوں کے درمیان خونی جھگڑا:50 ہلاک

ڈوتھی نے کہا کہ چھ اہلکار گولی لگنے کے باعث زخمی جنہیں ہسپتال لے جایا گیا، جن میں سے کچھ جلد ہی اسپتال سے ڈسچارج کر دیئے جائیں گے لیکن دوسروں کو "بہت شدید چوٹیں آئی ہیں اور ان کی سرجری کی گئی ہے”۔

ڈوتھی نے کہا، "میں اس افراتفری، المناک، متحرک، پرتشدد منظر کے بارے میں جو کچھ جانتا ہوں، اس سے یہ حقیقت کہ کوئی شہری کسی بھی طرح سے زخمی نہیں ہوا، واقعی حیرت انگیز ہے۔

کینیڈین وزیر اعظم جسٹن ٹروڈو نے ٹویٹر پر کہا کہ وہ تشدد سے "حیران اور غمزدہ” ہیں۔

ٹروڈو نے کہا، میں آج فائرنگ میں زخمی ہونے والے پولیس افسران کو اور ان کے ساتھیوں کو جو لوگوں کو محفوظ رکھنے کے لیے خطرے کی طرف بڑھے سب کو خراج تحسین پیش کرتا ہوں-

روس نےامریکی صدر،اہلخانہ سمیت 25 افراد کوبلیک لسٹ کردیا

Leave a reply