fbpx

عمران خان وزیراعظم سے سفارتکاربن گئے:بل گیٹس سے ٹیلی فونک گفتگو

اسلام آباد:کوئی کرکے بہانہ سانہوں مل ماہی وے:وزیراعظم اوربل گیٹس کے درمیان گفتگوعمران خان وزیراعظم سے سفارتکاربن گئے:بل گیٹس سے ٹیلی فونک گفتگو،بل گیٹس عمران خان سے متاثر، اطلاعات کےمطابق وزیراعظم عمران خان کابل گیٹس سے ٹیلیفونک رابطہ ہوا ہے،دونوں رہنماؤں نےمشترکہ مقاصد پرملکر کام جاری رکھنےپراتفاق کیا۔

ٹیلیفونک رابطے کے دوران وزیراعظم نے دنیا بھر میں غربت، بیماری، عدم مساوات کے خلاف جنگ میں بل اینڈ میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن کے کام کی تعریف کی اور خاص طور پر پاکستان میں بل اینڈ میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن کے کام کو سراہا۔

بل گیٹس نے پولیو کے خاتمے کے لیے پاکستان کی جانب سے کی جانے والی حالیہ کوششوں کو سراہا اور وباء کے خاتمے کے لیے عزم کو تقویت دی جبکہ پاکستان کی کامیاب کورونا ویکسینیشن مہم کا اعتراف کرنے کے ساتھ مسلسل حمایت کا یقین بھی دلایا۔

بل گیٹس نے وزیراعظم عمران خان کی قیادت اور عالمی منظرنامے میں سفارتکاری کی تعریف کی اور پاکستان میں سسٹم کی بہتری کے لیے کوششوں کو سراہا

اس موقع پر وزیراعظم کا کہنا تھا کہ پاکستان سے پولیو کا خاتمہ حکومت کی ایک اہم ترجیح ہے، کووڈ 19 وبائی امراض سے متعلق چیلنجوں کے باوجود ملک بھر میں انسداد پولیو مہم کو تیز کرنے کی کوششیں جاری ہیں، پاکستان نے 2021ء میں پولیو کیسز میں تیزی سے کمی کے ساتھ مسلسل مثبت پیش رفت دیکھی۔

انہوں نے کہا کہ پورے سال میں پولیو کا صرف ایک کیس ریکارڈ کیا گیا، کورونا ویکسین کی منصفانہ، بروقت اور پیمانے پر فراہمی کی ضرورت ہے۔ کم آمدنی والے ممالک کو اس کے سماجی، اقتصادی اثرات کو کم کرنے میں مدد ملے گی۔