fbpx

گیس کے چولہے پر کھانا بنانا صحت کیلئے آلودہ شہر میں رہنے سے زیادہ نقصان دہ ہے

لندن: ایک نئی تحقیق میں معلوم ہوا ہے کہ گیس پر کھانا بنانا صحت کے لیے آلودہ شہر میں رہنے سے زیادہ نقصان دہ ہے۔

باغی ٹی وی : سائنسدانوں کے مطابق ٹیلی ویژن پرشیف برقی چولہوں کے متبادل استعمال کرتے ہیں لیکن اس سے نائٹروجن ڈائی آکسائیڈ اور پارٹیکیولیٹ میٹر(ٹریفک کے دھوئیں میں موجود ذرات) بنتے ہیں یہ بخارات پھیپھڑوں کونقصان پہنچاتےہیں اور خون میں داخل ہوسکتے ہیں جس سے امراضِ قلب، کینسر اور الزائمرز کے خطرات میں اضافہ ہوتا ہے۔

1550 اسکوائر کلومیٹر رقبے پر پھیلا برفانی تودہ انٹار کٹیکا سے الگ ہوگیا

بچے اور بوڑھے افراد کو ان چولہوں سے زیادہ خطرہ ہوتا ہےجبکہ ایک تحقیق کےمطابق گیس کے چولہے گھر کی فضا مصروف شاہراہوں سے زیادہ آلودہ کر دیتے ہیں۔

نیو سائنٹسٹ کی ایک رپورٹ کے مطابق تحقیق میں شامل بچے بیگ میں لگے آلودگی کے مانیٹر کے ساتھ اسکول گئے امپیرئل کالج لندن کی پروفیسر فرینک کیلی کا کہنا تھا کہ باہر سے زیادہ گھر میں شام کے وقت بچوں کو آلودگی سامنا تھا جس وقت ان کے والدین کھانا بنا رہے تھے۔

ایک اور تحقیق کے مطابق گیس کے چولہے امریکا میں ہر آٹھ میں سے ایک بچے میں دمے کا سبب ہوتے ہیں۔

پروفیسر کیلی، جو اس تحقیق کا حصہ نہیں تھیں، کا کہنا تھا کہ یہ چولہے گھر کی فضا آلودہ کرنے کا بڑا سبب ہیں۔ یہ دمے اور دیگر صحت کے مسائل کا سبب ہوسکتے ہیں اور ان کو بد تر کر سکتے ہیں یہ مسئلہ ان گھروں میں زیادہ پیچیدہ ہوتا ہے جہاں مناسب ہواداری کا انتظام نہیں ہوتا۔

گیس کے چولہے شہر کی مصروف سڑکوں کی سطح سے کئی گنا زیادہ اندر کی ہوا میں اضافہ کرتے ہیں۔

سبز دم دار ستارہ زمین کے قریب سے 50 ہزار سال بعد دوبارہ گزرے گا

ایک اور تحقیق سے پتا چلا ہے کہ جنوبی کیلیفورنیا کے رہائشی گیس کے چولہے کا استعمال کرتے ہوئے معمول کے مطابق نائٹروجن ڈائی آکسائیڈ اور فارملڈہائیڈ کی سطح کے سامنے آتے ہیں جو امریکی حکام کی طرف سے مقرر کردہ بیرونی آلودگی کے لیے حفاظتی حد سے تجاوز کرتے ہیں۔

کوپن ہیگن یونیورسٹی کے پروفیسر اسٹیفن لوفٹ نے کہا کہ کوئی یہ بحث کر سکتا ہے کہ گیس کے چولہے سے منسلک خطرہ آلودہ شہر میں رہنے سے زیادہ ہو سکتا ہے گیس ککر بھی گلوبل وارمنگ کو ہوا دے رہے ہیں۔ امریکہ میں ہونے والی ایک تحقیق میں پتا چلا ہے کہ امریکہ میں چولہے سے نکلنے والی میتھین کا آب و ہوا پراثرپڑتا ہےجو تقریباً 500,000 پٹرول کاروں سےکاربن ڈائی آکسائیڈ کےاخراج کے مقابلے میں ہوتا ہے۔

2025 تک، برطانیہ میں کوئی بھی نیا گھر فوسل فیول ہیٹنگ کے ساتھ نہیں بنایا جائے گا، ایک ایسا اقدام جس کا تقریباً یقینی طور پر مطلب ہوگا کہ ان کے پاس الیکٹرک انڈکشن چولہے ہوں گے امریکہ میں، صدر جو بائیڈن کا مہنگائی میں کمی کا ایکٹ گھرانوں کو گیس سے انڈکشن سٹو پر جانے کے لیے $1,340 تک کی سبسڈی فراہم کرے گا۔

دنیا کے سمندروں کی سطح بلند کرنے میں گرین لینڈ کا بڑا کردار