کرونا کا خوف، بھارت میں فوج کے بعد پولیس والوں کو بھی چھٹی دے دی گئی

کرونا کا خوف، بھارت میں فوج کے بعد پولیس والوں کو بھی چھٹی دے دی گئی

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق چین سے پھیلنے والے کرونا وائرس نے دنیا بھر میں تباہی مچا دی ، بھارت میں بھی کرونا کی سپیڈ جاری ہے، بھارت کی 33 ریاستوں میں کرونا پھیل چکا ہے

بھارتی ریاست مہاراشٹر میں کرونا کے مریضوں میں مسلسل اضافہ ہو رہا ہے، ممبئی میں بھی مریض بڑھ رہے ہیں۔ ممبئی پولس نے کرونا سے بچاؤ کے لئے 55 سال سے زیادہ عمر کے سبھی ملازمین کو چھٹی دے دی ہے اور کہا ہے کہ وہ گھروں میں رہیں، 52 سال سے زیادہ عمر کے ان اہلکاروں کو بھی چھٹی دے دی گئی ہے جنھیں ذیابیطس، ہائی بلڈ پریشر وغیرہ کی بیماری ہے۔

مہاراشٹر کے کئی علاقے کرونا ریڈ زون بنے ہوئے ہیں،ناگپور، سترنجی پورہ میں 750 سے زائد لوگوں کو قرنطینہ مرکز میں رکھا گیا ہے، وہان کرونا کے مریض سامنے آںے پر شہریوں میں خوف و ہراس پایا جا رہا ہے،لاک ڈاؤن کی خلاف ورزی کرنے والوں کو بھی پولیس سزائیں دے رہی ہے.

بھارتی وزیراعظم مودی کے آبائی حلقہ گجرات میں احمد آباد کے علاقے رانپ میں سابرمتی سنٹرل جیل میں دو قیدیوں میں کرونا وائرس کی تشخیص ہوئی جنہیں ہسپتال داخل کروا دیا گیا جیل کے باقی قیدیوں کے بھی ٹیسٹ کروائے جائیں گے.

شادی سے انکار، لڑکی نے کی خودکشی تو لڑکے نے بھی کیا ایسا کام کہ سب ہوئے پریشان

شوہرکے موبائل میں بیوی نے دیکھی لڑکی کی تصویر،پھر اٹھایا کونسا قدم؟

خاتون پولیس اہلکار کے کپڑے بدلنے کی خفیہ ویڈیو بنانے پر 3 کیمرہ مینوں کے خلاف کاروائی

جنسی طور پر ہراساں کرنے پر طالبہ نے دس سال بعد ٹیچر کو گرفتار کروا دیا

غیر ملکی خاتون کے سامنے 21 سالہ نوجوان نے پینٹ اتاری اور……خاتون نے کیا قدم اٹھایا؟

اپوزیشن جماعت کے سینئر رہنما،سابق پارٹی ترجمان کی ہوئی کرونا سے موت

بھوپال میں کرونا لاک ڈاؤن و دیگر قوانین کی خلاف ورزی پر پولیس جرمانے کر رہی ہے،ماسک نہ پہننے اور عوامی مقامات پر تھوکنے کی وجہ سے پولیس نے ایک درجن سے زائد شہریوں سے 500 روپے جرمانہ وصول کیا ہے اور آئندہ غلطی کرنے پر جیل بھجوانے کی دھمکی دی ہے.

کرونا وائرس، اگست تک بھارت میں ہو سکتے ہیں 3 کروڑ مریض،مودی سرکار نے سر پکڑ لیا

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.