fbpx

اسلام آباد پولیس کی کاروائی،کوویڈ 19کی خلاف ورزی کرنے والوں کو جرمانے

اسلام آ باد: وفاقی دارلحکومت میں ڈپٹی کمشنر حمزہ شفقات کی خصوصی ہدایات پر اے سی سیکرٹریٹ کا مختلف ایریاز میں دورہ۔دکانوں پر قیمتوں کی جانچ پڑتال کی گئی۔

باغی ٹی وی : تفصیلات کے مطابق کوویڈ 19کی خلاف ورزی کرنے والوں کو جرمانےکیےگے پولی تھین بیگ کےغیر مجاز استعمال کی جانچ کی گئی اسسٹنٹ کمشنر انیل سعید نے کہا کہ کاروائیاں روزانہ کی بنیاد پر جاری ہیں اور خلاف ورزی کرنے والوں کو جرمانے کیے جاتے ہیں

کورونا وائرس سے بچاؤ میں بھنگ بھی بہت مفید ،تحقیق

اے سیکرٹریٹ انیل سعید کا علاقہ کی مختلف مارکیٹ کا دورہ جہاں پر انہوں نےقیمتوں کی جانچ کی، اورCOVID-19 ویکینیشن کی صورتحال کی نگرانی کی،پھلوں/سبزیوں، دودھ کی دکانوں، بیکریوں، ریستورانوں، کیش اینڈ کیریز اور جنرل اسٹورز میں پولی تھین بیگ کے غیر مجاز استعمال کی جانچ کی۔

‏امریکی فوج کے سربراہ جنرل مارک ملی بھی کورونا سے نہ بچ سکے

خلاف ورزی کرنے والوں کو قانون کے مطابق جرمانہ اور وارننگ دی گئی ہے۔ مزید علاقہ سترہ میل اور بہارہ کہو احساس راشن پروگرام کے تحت رجسٹریشن بھی چیک کی گئی۔اس حوالے سے انیل سعید کا کہنا تھا کہ انشاءااللہ میرا جو میشن ہے اس پر کاروائی روزانہ کی بنیاد پر جاری رکھتا ہوں مزید علاقہ میں روزانہ کی بنیاد پر کاروائیاں جاری ہیں اور رہیں گی۔

پاکستان کرکٹ بورڈ ایک بار پھر کورونا کی لپیٹ میں آ گیا

دوسری جانب آزاد کشمیر کے شہر میرپور کے تعلیمی اداروں میں کورونا مثبت کیسز رپورٹ ہونے کے بعد سات تعلیمی ادارے بند کردیئے گئے ہیں کورونا کے باعث سات تعلیمی اداروں کو آئندہ دس روز کے لیے بند کرنے کا نوٹی فکیشن بھی جاری کردیا گیا ہےاس سلسلے میں ڈپٹی کمشنر میر پور ڈاکٹر عمر اعظم نے بتایا ہے کہ جن تعلیمی اداروں میں کورونا مثبت کیسز رپورٹ ہوئے ہیں ان میں چھ تعلیمی ادارے سرکاری ہیں ڈپٹی کمشنر کے مطابق سرکاری تعلیمی اداروں میں سے ایک گورنمنٹ گرلز اسکول ہے جب کہ پانچ بوائز اسکول ہیں ڈپٹی کمشنر میرپور ڈاکٹر عمر اعظم کے مطابق اسٹیٹ کالج آف نرسنگ کو بھی کورونا مثبت کیسز رپورٹ ہونے پر بند کردیا گیا ہے۔