کرونا لاک ڈاؤن، وزیراعلیٰ سندھ بھی یوٹرن لینے پر ہوئے مجبور

کرونا لاک ڈاؤن، وزیراعلیٰ سندھ بھی یوٹرن لینے پر ہوئے مجبور

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق سندھ حکومت نے رمضان کے لیے ایس او پی حکم نامہ جاری کردیا جس کے مطابق سندھ میں نماز تراویح کی ادائیگی گھروں پر ہوگی۔

حکم نامے کے مطابق شام 5 بجے سے صبح 8 بجے تک شہریوں کے گھروں سے نکلنے پر پابندی ہوگی، ریسٹورنٹ کو تیار کھانے شام 5 سے رات 10 بجے تک ڈیلیوری کی اجازت ہوگی ،حکم نامے میں کہا گیا ہے کہ سموسے، پکوڑے، فروٹ چاٹ، جلیبی اسٹالز لگانے کی اجازت نہیں ہوگی۔

سندھ حکومت کی جانب سے جاری کردہ حکم نامے کے مطابق کسی نے خلاف ورزی کی تو سرگرمی مکمل بند کردی جائے گی، ایس او پی اور احکامات کا اطلاق پورے ماہ صیام میں ہوگا۔

اس سے قبل وزیراعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ کا کہنا تھا کہ رمضان میں کاروبارپیرتاجمعرات صبح9 سے3بجےتک ہوگا اور صبح 8 سے 5بجےتک دکانیں کھلی رہیں گی۔احترام رمضان آرڈیننس جاری رہےگا، تیار کھانے کی ڈلیوری 5سے10بجےتک ہوگی جبکہ سحری میں کوئی ہوم ڈلیوری سروس نہیں ہوگی۔

عالمی طاقتوں کی نا انصافی کا علاج…کرونا وائرس، گورنر کے پی شاہ فرمان کی کھری باتیں مبشر لقمان کے ساتھ

چین سے پہلے امریکہ کو وبا کا پتہ تھا،ٹرمپ دنیا کو ماموں بناتے رہے، مبشر لقمان کے اہم انکشافات

گریٹ گیم، اصل کہانی تو مئی کے بعد شروع ہو گی، مبشر لقمان کے اہم انکشافات

وبا، سلیم صافی اور مولویوں کا مسئلہ کیا ہے،سنئے مبشر لقمان کی زبانی

وزیراعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ کا مزید کہنا تھا کہ آج رمضان شریف کیلئے کاروباری ٹائم کی نئی ایس او پی جاری کر رہے ہیں، رمضان شریف میں روزوں کے سبب ہماری قوت مدافیت کم ہوجاتی ہے، ہمیں رمضان شریف میں مزید احتیاطی تدابیر اپنانی ہوگی،

نماز جمعہ و تراویح گھروں میں ادا کریں، وزیراعلیٰ سندھ کی شہریوں سے اپیل

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.