کرونا وائرس، دنیا بھر میں ہلاکتیں 69 ہزار سے زائد ہو گئیں

کرونا وائرس، دنیا بھر میں ہلاکتیں 69 ہزار سے زائد ہو گئیں
باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق چین سے پھیلنے والے خطرناک کرونا وائرس نے دنیا میں تباہی مچا دی، کرونا وائرس سے دنیا بھر میں ہلاکتیں 69 ہزار سے زیادہ ہو گئی ہیں جبکہ مریضوں کی تعداد 12 لاکھ 73 ہزار سے زیادہ ہو گئی ہے

دنیا بھر میں کرونا وائرس سے 69 ہزار 456 افراد ہلاک ہو چکے ہیں، جبکہ 2 لاکھ 62 ہزار 486 کرونا مریض صحتیاب بھی ہو چکے ہیں، کرونا وائرس سے اسپین میں 12 ہزار 641 ہلاکتیں ہو چکی ہیں جبکہ مریضؤں کی تعداد 80 ہزار سے زائد ہے۔اٹلی میں کرونا وائرس سے اب تک 15 ہزار 889 ہلاکتیں ہو چکی ہیں جبکہ 1 لاکھ 15 ہزار سے زائد مریض سامنے آ چکے ہیں.

فرانس میں کرونا وائرس نے 8078 ہلاکتیں ہو چکی ہیں اور 68 ہزار سے زائد مریض سامنے آئے ہیں، برطانیہ میں اموات کی تعداد 3603 اور مریضوں کی تعداد 34 ہزار سے تجاوز کرگئی ہے.ایران میں کرونا وائرسسے 3603 افراد جاں بحق ہوئے جبکہ 34 ہزار سے زائد مریض سامنے آئے ہیں، چین میں کرونا وائرس سے 3331 ہلاکتیں ہو چکی ہیں ،جرمنی میں کرونا وائرس سے 1584 افراد ہلاک اور 69 ہزار سے زائد لوگ بیمار ہوگئے.

کرونا وائرس سے ترکی میں 574 ہلاکتیں ہو چکی ہیں جبکہ 25 ہزار سے زیادہ مریض سامنے آ چکے ہیں،امریکا کرونا وائرس سے متاثر ہونے والے ممالک میں سر فہرست ہے جہاں 24 گھنٹوں میں 1200 ہلاکتوں کے بعد مرنے والوں کی تعداد 9 ہزار 633 ہوگئی۔ 3 لاکھ 36 ہزار 830 افراد کورونا کا شکار ہوچکے ہیں.

نیویارک کے بعد نیو جرسی اور نیو آرلینز میں کرونا کی وبا شدت اختیار کر چکی ہے، امریکی سرجن جنرل جیروم ایڈمز نے خبردار کیا کہ آنے والا ہفتہ بیشتر امریکیوں کی زندگی کا سب سے افسوسناک ہفتہ ہوگا۔ نیویارک کے گورنر کومو نے کہا ہے کہ آئندہ سات روز میں کرونا وائرس کی وجہ سے صحت کی خراب تر صورت حال اپنی بلند ترین سطح پر پہنچ جائے گی۔

امریکی اخبار واشنگٹن پوسٹ کے مطابق وائٹ ہاؤس کو چین میں کورونا وائرس کی پہلی سرکاری اطلاع تین جنوری کو مل گئی تھی لیکن انتظامیہ نے اس عالمگیر وبا کے خلاف لڑنے کا فیصلہ کرنے میں 70 دن لگا دیئے، کرونا وائرس سے بھارت میں ایک سو سے زائد اور پاکستان میں 50 ہلاکتیں ہو چکی ہیں،.

تبلیغی مرکز کے نواحی علاقے کے 200 افراد کرونا کے شبہہ میں ہسپتال منتقل،ڈرون کے ذریعہ علاقہ کی نگرانی

بھارت کی انتہائی اہم ترین شخصیت کرونا سے خوفزدہ، کروائے گی ٹیسٹ

کرونا وائرس،بھارت میں اتنے مریض ہو جائیں گے کہ لاشیں بلڈوزر سے گڑھے میں ڈالنا پڑیں گی

چین میں‌ کرونا وائرس کا پہلا مریض اب کس حال میں ہے ؟

کرونا کے وار جاری، 288 پولیس اہلکاروں میں ہوئی کرونا کی تشخیص

سعودی عرب میں کرونا کے مریضوں میں مسلسل اضافہ، شاہ سلمان نے دیا عالمی ادارہ صحت کو فنڈ

اسپین میں کرونا وائرس سے متاثر ہونے والے ڈاکٹرز کی شرح دنیا کے دیگر ممالک کے مقابلے میں بہت زیادہ بڑھ گئی ہے۔ اسپین کے وزارتِ صحت کی جانب سے جاری ہونے والے اعلامیے کے مطابق طبی شعبے سے تعلق رکھنے والے 15 ہزار ڈاکٹرز اور نرسز کرونا وائرس کا شکار ہوگئے یا پھر وہ قرنطینہ میں جاچکے ہیں۔ ہزاروں ڈاکٹرز اور نرسز کے گھر بیٹھ جانے کی وجہ سے مریضوں کی دیکھ بھال میں مشکلات کا سامنا ہے۔وزارت صحت کے مطابق اسپین میں موجود مجموعی مریضوں میں سے متاثر ہونے والے ڈاکٹرز کی شرح 14.7 فیصد ہے جو دنیا کے کسی بھی ملک کے مقابلے میں بہت زیادہ ہے

کرونا وائرس،بھارت نے پاکستان کو ہرا دیا، کتنی ہلاکتیں ہو گئیں؟

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.