fbpx

ڈائمنڈ پینٹس کے زیر اہتمام کور کمانڈر پولو کپ: گارڈ گروپ کو 10-8½ سے شکست

لاہور : ڈائمنڈ پینٹس/شیخو اسٹیل نے ہفتہ کو یہاں جناح پولو فیلڈز میں ڈائمنڈ پینٹس کے زیر اہتمام کور کمانڈر پولو کپ کے پانچویں دن کھیلے گئے واحد میچ میں گارڈ گروپ کو 10-8½ سے شکست دی۔

جناح پولو فیلڈز کے زیراہتمام کور کمانڈر پولو کپ:چوتھے دن بھی مقابلے جاری رہے

نکولس انٹینوری کی غیر معمولی کارکردگی اس میچ کی خاص بات تھی کیونکہ اس نے شاندار پولو مہارت اور تکنیک کا مظاہرہ کیا اور اپنی ٹیم کی فتح میں شاندار ڈبل ہیٹ ٹرک کی۔ میر حذیفہ احمد نے خوبصورت تسمہ باندھ کر ان کی ٹیم کے ساتھیوں کی بھرپور مدد کی جبکہ ڈائمنڈ پینٹس/شیخو اسٹیل کے لیے عمر اسجد ملہی اور عثمان عزیز انور نے ایک ایک گول کیا۔

T20 ورلڈکپ کے آغاز میں 3 دن باقی: پاکستان بلائنڈ کرکٹ ٹیم کو بھارتی ویزے جاری نہ…

ہارنے والی ٹیم کی جانب سے تیمور علی ملک اور تیمور علی نون نے عمدہ کھیل کا مظاہرہ کرتے ہوئے تین تین گول کیے جبکہ گارڈ گروپ کی جانب سے حمزہ اعجاز اور ثاقب خان خاکوانی نے ایک ایک گول کیا جس کو آدھے گول کی برتری حاصل تھی۔ جان فشر اور مینوئل کارانزا نے بطور فیلڈ امپائر میچ کی نگرانی کی۔

ٹی ٹین بنیادی طور پر ایک مکمل تفریحی ٹورنمنٹ ہے:آئن مورگن

فورٹریس اسٹیڈیم لاہور میں میچ دیکھنے اور لطف اندوز ہونے کے لیے اس موقع پر کھلاڑیوں، ان کے اہل خانہ اور پولو کے شائقین کی ایک اچھی تعداد موجود تھی۔ آج (اتوار) کو تین اہم میچ کھیلے جائیں گے۔ دوپہر 12:30 بجے، ماسٹر پینٹس/نیویج ایف جی/دین پولو سے، دوپہر 1:30 بجے 4 کور کا مقابلہ ڈائمنڈ پینٹس/شیخو اسٹیل سے ہوگا جبکہ دوپہر 2:30 بجے، ڈائمنڈ پینٹس کا مقابلہ ریمنگٹن فارما سے ہوگا۔