پشاور میں مقیم شاہ رخ خان کی کزن”نورجہاں” وفات پاگئیں، بھارت نے تعزیت کے لیے آنے سے روک دیا

پشاور:پشاور میں مقیم شاہ رخ خان کی کزن وفات پا گئیں،بھارت نے تعزیت کے لیے آنے سے روک دیا،اطلاعات کےمطابق پاکستان میں رہائش پذیر بالی ووڈ کنگ شاہ رخ خان کی چچا زاد بہن اور سماجی کارکن نور جہاں عرف منی کینسر کی بیماری سے لڑتے ہوئے خالق حقیقی سے جا ملیں۔

نورجہاں قصہ خوانی بازار سے ملحقہ شاہ ولی قتال میں اپنے آبائی گھر میں مقیم تھیں جہاں بچپن میں شاہ رخ خان اپنے والدین کے ساتھ دو مرتبہ ان سے ملنے پشاور آئے تھے جبکہ دو مرتبہ نورجہاں عرف منی بھی اپنے چچا زاد بھائی شاہ رخ سے ملنے بھارت گئی تھیں۔پشاور سے کئی بار ان گنت تحفے انہوں نے اپنے کزن شاہ رخ خان کے نام بھارت بھیجے جبکہ ہر سال شاہ رخ خان کی سالگرہ کی تقریب بھی مناتی رہیں جس سے ان کو عالمی اور پاکستانی میڈیا پر پذیرائی ملی۔

نورجہاں نے سال 2018 کے عام انتخابات میں آزاد حیثیت سے حصہ لیاتھا تاہم انہوں نے کاغذات نامزدگی واپس لے لیے تھے اورالیکشن سے دست بردارہوگئی تھیں۔ نور جہاں قبل ازیں ڈسٹرکٹ اور ٹاؤن کونسلر کی حیثیت سے بھی فرائض سرانجام دے چکی تھیں۔

نورجہاں سے ملنے کے لئے شاہ رخ خان نے پشاور آنے کا وعدہ کیا تھا تاہم وہ نہ آسکے۔ نورجہاں گزشتہ ایک سال سے کینسر کے مرض میں مبتلا تھیں اور اس جان لیوا مرض کے باعث جانبر نہ ہوسکیں۔ انہیں پشاور میں ان کے آبائی قبرستان میں سپرد خاک کردیا گیا۔

پاکستان نے ہرموقع پرشاہ رخ خان کوپاکستان میں اپنے عزیزواقارب سے ملنے کے لیے آنے میں‌تمام ترسفارتی سہولیات فراہم کیں ،یہ بھی معلوم ہوا ہےکہ نورجہاں کی وفات پرشاہ رخ خان کوپیغام بھی بھیجا ہے اورپاکستان آنے کے حوالے سے پوچھا بھی ہے،یہ بھی معلوم ہوا ہےکہ شاہ رخ خان نے بتایا کہ حکومت ہند ان کوپاکستان نہیں آنے دے رہی

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.