fbpx

کرکٹ کا اپنا مقام مگرقومی کھیل ہاکی سے فطری محبت:قومی کرکٹرز کی ہاکی کھیلنے کے مناظر

لاہور:کرکٹ کا اپنا مقام مگرقومی کھیل ہاکی سے فطری محبت:قومی کرکٹرز کی ہاکی کھیلنے کے مناظرمقبول ہوگئے،اطلاعات کے مطابق اہل پاکستان جہاں کرکٹ کے میدان میں پاکستان کی کامیابیوں کے لیے دعا گو ہوتے ہیں وہاں اس کھیل کے مرد میدان پاکستان قومی ٹیم کے کرکٹرر پاکستان کے قومی کھیل ہاکی سے بھی بہت زیادہ اور فطری محبت رکھتےہیں‌،

اس فطری محبت کا مظہراس وقت سامنے آیا جب پاکستان کے نامورکرکٹرز کوہاکی کھیلتے دیکھ کرلوگ بہت ہی خوش ہوئے ، پاکستان کے فاسٹ بولر محمد عرفان اور وکٹ کیپر بلے باز کامران اکمل کرکٹ ہی نہیں اچھی ہاکی بھی کھیل سکتے ہیں۔

سوشل میڈیا پلیٹ فارم فیس بک پر ایک ویڈیو شیئر ہو رہی ہے جس میں فاسٹ بولر محمد عرفان اور کامران اکمل کو بچوں کے عالمی دن کے موقع پر نیشنل ہاکی اسٹیڈیم لاہور میں ہاکی کھیلتے دیکھا جا سکتا ہے۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ دونوں کھلاڑیوں نے نیشنل ہاکی اسٹیڈیم لاہور میں بچوں سے ملاقات کی، ان کے ساتھ ہاکی کھیلی اور فوٹو سیشن بھی کیا۔

بعد ازاں کھلاڑیوں نے میڈیا سے گفتگو بھی کی اور اس دوران کامران اکمل کا کہنا تھا کہ پاکستان کی موجودہ کرکٹ ٹیم میں نوجوان کھلاڑیوں کو کھلایا جانا چاہیے۔

یاد رہے کہ ہاکی پاکستان کا قومی کھیل ہے اورپاکستان کئی دہائیوں تک اس میدان میں دنیا میں بڑا مقام رکھتا رہا، مگرجب پاکستان کوکھیل کے میدان میں ناقابل شکست دیکھنے پریورپین بے بس رہے توپھرپاکستان کے قومی کھیل ہاکی میں‌اپنی مرضٰ کی تبدیلیاں کرکے پاکستان ہاکی ٹیم کوفتح سے دوررکھنے کی سازشیں کی گئیں اور ابھی تک جاری ہیں‌