ملک میں ایک ہی دن میں ریکارڈ 18 اموات، مجموعی تعداد 167 ہوگئی،پنجاب میں صحت مند افراد کی تعداد 7 سوسے تجاوزکرگئی

اسلام آباد :ملک میں ایک ہی دن میں ریکارڈ 18 اموات، مجموعی تعداد 167 ہوگئی،پنجاب میں صحت مند افراد کی تعداد 7 سوسے تجاوزکرگئی ،اطلاعات کے مطابق دیگر ممالک کی طرح پاکستان میں بھی تیزی سے پھیل رہا ہے اور یہاں مزید نئے کیسز کے بعد متاثرہ افراد کی تعداد 8 ہزار 212 ہوگئی جبکہ اسلام آباد، سندھ اور خیبرپختونخوا میں مزید 19 اموات کے بعد مجموعی تعداد 167 تک پہنچ چکی ہے۔

خیال رہے کہ گزشتہ 24 گھنٹے کے دوران خیبرپختونخوا میں مزید 10 جبکہ سندھ میں مزید 8 اموات رپورٹ ہوئی ہیں جو وائرس کی ابتدا سے اب تک کسی بھی صوبے میں رپورٹ ہونے والی اموات کی سب سے زیادہ تعداد ہے جبکہ اسلام آباد میں مزید ایک موت رپورٹ ہوئی ہے جس کے بعد ملک میں وائرس سے اموات کی مجموعی تعداد 167 ہوگئی ہے۔

پنجاب
صوبہ پنجاب کے پرائمری اینڈ سکینڈری ہیلتھ کئیر ڈیپارٹمنٹ (کورونا مانیٹرنگ روم) کے ترجمان کے مطابق صوبے میں کورونا وائرس کے مزید 37 کیس رپورٹ ہوئے ہیں جس کے بعد مجموعی تعداد 3686 ہو گئی۔ترجمان کے مطابق کورونا وائرس سے اب تک صوبے میں مجموعی طور پر 41 اموات رپورٹ ہوئی ہیں جبکہ 702 افراد صحتیاب ہوئے ہیں۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ صوبے میں اب بھی 17 مریض تشویشناک حالت میں ہیں۔ترجمان پرائمری اینڈ سکینڈری ہیلتھ کئیر نے عوام سے درخواست کی کہ حفاظتی تدابیر اختیار کرکے خود کو محفوظ بنائیں اور متاثرہ ممالک سے آئے افراد میں آئسولیشن کے دوران علامات ظاہر ہوں تو 1033 پر رابطہ کریں۔

سندھ
وزیراعلیٰ سندھ نے ویڈیو بیان میں صوبے میں کورونا وائرس کے کیسز کے حوالے سے تفصیلات بتاتے ہوئے کہا کہ گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران مزید 182 کیسز کی تصدیق کی گئی۔انہوں نے کہا کہ اسی دوران ملک میں 8 اموات بھی رپورٹ ہوئیں جو اب تک سندھ میں رپورٹ ہونے والی اموات کی سب سے زیادہ تعداد ہے، جس کے بعد صوبے میں مجموعی اموات 56 تک پہنچ چکی ہیں۔ان کا کہنا تھا کہ گزشتہ 24 گھنٹے کے دوران کورونا وائرس کے 33 متاثرین صحتیاب ہوکر گھروں کو واپس لوٹ گئے۔

خیبرپختونخوا
خیبرپختونخوا میں گزشتہ 24 گھنٹے کے دوران مزید 60 کیسز رپورٹ ہوئے۔صوبائی وزیر خزانہ اور صحت تیمور خان جھگڑا نے بتایا کہ کورونا وائرس سے مزید 10 اموات ہوئی ہیں۔

خیال رہے کہ وائرس کی ابتدا سے اب تک کسی بھی صوبے میں رپورٹ ہونے والی اموات کی یہ سب سے زیادہ تعداد ہے، جس کے بعد ملک میں وائرس سے اموات کی مجموعی تعداد 158 تک پہنچ چکی ہے۔صوبائی وزیر نے بتایا کہ پشاور اور سوات میں بالترتیب 4، 4 جبکہ ابیٹ آباد اور مردان میں بالترتیب ایک ایک موت رپورٹ ہوئی۔فراہم کردہ تازہ اعداد و شمار کے مطابق صوبے میں مجموعی کیسز کی تعداد ایک ہزار 137 جبکہ صوبے میں مجموعی اموات 60 ہوگئی۔

اسلام آباد
علاوہ ازیں وائرس سے متعلق تازہ اطلاعات فراہم کرنے والی سرکاری ویب سائٹ کے مطابق اسلام آباد میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران مزید 8 نئے کیسز رپورٹ ہوئے ہیں جس کے بعد مجموعی تعداد 171 ہوگئی۔سرکاری اعداد وشمار کے مطابق وفاقی دارالحکومت میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران مزید ایک موت بھی رپورٹ ہوئی ہے جس کے بعد اسلام آباد میں مجموعی اموات کی تعداد 2 ہوگئی ہے۔

گلگت بلتستان
سرکاری اعداد و شمار کے مطابق گلگت بلتستان میں بھی کورونا وائرس کے مریضوں کی تعداد میں مسلسل اضافہ جارہی ہے۔گلگت بلتستان میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران مزید 7 نئے کیسز سامنے آنے کے بعد وہاں متاثرین کی مجموعی تعداد 257 ہوگئی۔

صحتیاب
تاہم جو چیز اس تمام بحرانی صورتحال کے باوجود اُمید کی کرن نظر آتی وہ مریضوں کا تیزی سے صحتیاب ہونا ہے۔ملک میں کیسز میں تیزی سے اضافے کے ساتھ ہی اس سے صحتیاب ہونے والوں کی تعداد بھی بڑھ رہی ہے اور مزید 36 افراد نے وائرس کو شکست دے دی ہے۔ان نئے اعداد و شمار کے بعد ملک میں صحتیاب افراد کی تعداد 1868 تک پہنچ چکی ہے۔

مجموعی صورتحال
مزید برآں اگر ہم ملک کے کیسز کو صوبوں اور علاقوں کے حساب سے ایک نظر میں دیکھیں تو پنجاب میں 3686، سندھ میں 2537، خیبرپختونخوا 1137 کیسز ہیں۔اسی طرح بلوچستان میں 376، گلگت بلتستان 257، اسلام آباد 171 اور آزاد کشمیر میں 48 افراد وائرس سے متاثر ہوئے ہیں۔

کورونا وائرس کی وجہسے ملک میں سب سے زیادہ اموات اب تک خیبرپختونخوا میں سامنے آئی ہیں جبکہ دوسرے نمبر صوبہ سندھ ہے۔

خیبرپختونخوا: 60
سندھ: 56
پنجاب: 41
بلوچستان: 5
گلگت بلتستان: 3
اسلام آباد: 2
آزاد کشمیر: کوئی نہیں

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.