fbpx

کراچی: پاکستان کوسٹ گارڈز کی کاروائی،کروڑوں روپے مالیت کی منشیات برآمد

کراچی: پاکستان کوسٹ گارڈز نے کراچی کے علاقے سعید آباد میں کارروائی کر کے اسمگلر کو گرفتار کیا جس سے ایک کروڑ روپے سے زائد مالیت کی 59 کلوگرام کرسٹل برآمد کرلی ہے۔

باغی ٹی وی : ترجمان کوسٹ گارڈزکے مطابق منشیات اسمگلنگ کی اطلاع کو مدِنظر رکھتے ہوئے ڈائریکٹر جنرل پاکستان کوسٹ گارڈزنے متعلقہ کمانڈر کو اپنے علاقے میں چیکنگ مزید سخت کرنے کے احکامات جاری کیے اور موبائل گشت کے دوران ایک مشکوک نقل و حرکت کا تعاقب کیا گشت پر مامور پولیس موبائل نے گاڑی کو روک کرتلاشی لی تو اس میں سے 59 کلوگرام اعلیٰ کوالٹی کی کرسٹل برآمد ہوئی۔

بے حسی کی انتہا یا انسانیت مرگئی : انار کلی دھماکے کے بعد لوگ دوکانوں کولوٹتے رہے

ترجمان کے مطابق یہ منشیات سمندر کے راستے بیرون ملک اسمگل ہونا تھی، جس کی عالمی مارکیٹ میں مالیت تقریباً 16.10 ملین ڈالر جو پاکستانی کرنسی کے حساب سے 1 کروڑ 79 لاکھ 90 ہزار روپے کے قریب بنتی ہے۔

دوسری جانب اینٹی نارکوٹکس فورس نے ملک بھر میں 35 کاروائیاں کیں اس دوران مجموعی طور پر 823 کلوگرام منشیات برآمد ہوئی اور ایک خاتون سمیت 42 ملزمان گرفتار کیے گئے، ملزمان کے زیر استعمال 16 گاڑیاں بھی قبضے میں لے لیں گئی ہیں۔

پولیس اہلکار کی حاملہ خاتون سے زیادتی،ویڈیو بھی بنا لی

ترجمان اے این ایف کا کہنا ہے کہ برآمدشدہ منشیات میں 94 کلوگرام سے زائد ہیروئن، 603 کلوگرام سے زائد چرس، 114 کلوگرام افیون، 267 گرام ایمفیٹامائن، 5 کلوگرام سے زائد میتھ ایمفیٹامائن (آئس)، 180 ایکسٹیسی گولیاں، 8330 زینیکس گولیاں، 650 گرام کینابس، 745 روچی ٹو گولیاں اور 4700 ٹریماڈول گولیاں شامل ہیں۔

اے این ایف نے بتایا کہ برآمدشدہ منشیات کی بین الاقوامی مالیت 70 ملین امریکی ڈالر بنتی ہے۔

جوہر ٹاؤن دھماکہ کیس،سزائے موت پانے والے ملزم نے لاہور ہائیکورٹ میں اپیل دائر کر دی

قبل ازیں پاکستان کسٹمز(ایف بی آر) نے کروڑوں روپے مالیت کی اسمگل شدہ شراب ضبط کر لی تھی اسمگلنگ کے خلاف جاری کریک ڈاؤن کو تیز کرتے ہوئے ماڈل کسٹمز کولیکٹوریٹ گوادر اورور پاکستان نیوی نے کھلے سمندر مشترکہ آپریشن میں غیر ملکی شراب کی بڑی کھیپ بر آمد کی تھی لسبیلہ کے ساحلی علاقے وندر ڈام کے کھلے سمندر میں کشتی سے 4 ہزار 600 غیر ملکی شراب کی بو تلیں برآمد کر لیں۔ اسمگلرز شراب کی بوتلوں کو بیروں ملک سے پاکستان اسمگل کر رہے تھے۔ کاروائی کے دوران پانچ اسمگلرز کو گرفتار کر لیا گیا۔ابتدائی اندازے کے مطابق برآمد شدہ شراب کی مالیت کروڑوں روپوں میں ہے۔

بارود سے بھرے ٹرک میں دھماکہ،17 اموات، 50 سے زائد زخمی،ہر طرف کہرام مچ گیا

یہ بات قابل ذکر ہے کہ فیڈرل بورڈ آف ریونیو اسمگلنگ کے خلاف زیرو ٹالرنس کی پالیسی پر عمل پیرا ہے اوربارڈر پرکارگو کی نقل و حرکت پر کڑی نگرانی مزیدبڑھا دی گئی ہے ۔ وزیر خزانہ شوکت ترین نے ایف بی آر کی ملک بھر میں کامیابی سے جاری انسداد سمگلنگ مہم کو سراہا ۔

بیوی اوربچوں کو قتل کرنیوالےشخص کو 4 مرتبہ سزائے موت

چیئرمین ایف بی آر/سیکریٹری ریونیو ڈویژن، ڈاکٹر محمد اشفاق احمد نے تمام طرح کی سمگلنگ کے خلاف عدم برداشت کی پالیسی کو یقینی بنانے پر ممبر کسٹمز (آپریشنز ) ایف بی آر، سید محمد طارق ہدا کی تعریف کی ہے انہوں نے ٹیکس کمپلائنس کو زیادہ سے زیادہ کرنے کے لیے ملک بھر میں اسمگلنگ کے ناسورسے نبرد آزما ہونے کے اپنے پختہ عزم کا اعادہ کیا ہے۔

انار کلی دھماکہ، سی سی ٹی وی فوٹیجز سے دہشت گرد کی شناخت ہو گئی