fbpx

نائیجیریا: مسلح ڈاکوؤں کے حملے میں 200 افراد جاں بحق

نائیجیریا میں مسلح ڈاکوؤں کے حملے میں 200 افراد جاں بحق ہو گئے-

باغی ٹی وی :غیر ملکی خبر رساں ادارے” روئٹرز” کے مطابق نائیجیریا کی ریاست زمفارا میں حکومتی کارروائی کے جواب میں موٹر سائیکل سوار مسلح ڈاکوؤں نے 10 سے زائد گاؤں پر دھاوا بول دیا اور اندھا دھند فائرنگ کردی جس کے نتیجے میں 200 سے زائد دیہاتی جاں بحق ہوگئے۔

"حزب اللہ” اور "ایران” کے حوالے سے شام میں اسرائیل کیا کرنے جا رہا ہے؟

رپورٹ کے مطابق نائیجیریا کی افواج اور فضائیہ نے گوسامی کے جنگلات اور تسمیرے گاؤں میں ڈاکوؤں کی کمین گاہوں کو نشانہ بنایا تھا جس میں 100 سے زائد ڈاکو مارے گئے جن میں دو سرغنہ بھی شامل ہیں حکومتی فورسز کی اس کارروائی کے جواب میں 300 سے زائد موٹر سائیکل سوار ڈاکوؤں نے زمفارا کے 10 سے زائد گاؤں پر حملہ کردیا اور خون کی ہولی کھیلتے رہے شرپسندوں نے لُوٹ مار کی اور املاک کو نذر آتش کردیا۔

قازقستان :خفیہ ادارے کے سابق سربراہ گرفتار

رپورٹ کے مطابق ڈاکوؤں کے حملے میں سینکڑوں دیہاتی جاں بحق ہوگئے تاہم حکومت کا دعویٰ ہے کہ ہلاکتوں کی تعداد 58 ہے میتوں کو اجتماعی قبروں میں دفنانے والے دیہاتیوں نے روئٹرز کو بتایا کہ تعداد 200 سے زائد ہے اب بھی کئی افراد لاپتہ ہیں جو یا تو قتل کردیئے گئے یا پھر ڈاکو انھیں ساتھ لے گئے۔

حکومت نے ان ڈاکوؤں کو دہشت گرد قرار دیتے ہوئے فیصلہ کن کارروائی کا عندیہ دیا ہے۔

بھارت:فوج کی زیرنگرانی انتخابات کا فیصلہ:آغازپنجاب سے:ہزاروں فوجی تعینات

دوسری جانب گزشتہ روزایتھوپیا میں حکومت مخالف علاقے تیگرائی میں اریٹیریا کی سرحد کے نزدیک پناہ گزین کیمپ پر فضائی بمباری کی گئی خیال کیا جا رہا ہے کہ حملہ ایتھوپیا کی فوج کی جانب سے حکومت مخالف مسلح باغیوں کو کچلنے کے لیے کیا تاہم رائٹرز کی جانب سےحملے سےمتعلق سوال پرایتھوپیائی فوج کے ترجمان نے جواب دینے سے گریز کیا۔

کیا روس پھرسے آزاد ہونے والی مسلم ریاستوں پرقبضہ کرنے والا ہے:امریکی وزیرخارجہ بول…

ریسکیو تنظیم کے دو امدادی کارکان نے نام نہ ظاہر کرنے کی شرط پر روئٹرز کو بتایا تھا کہ فضائی بمباری میں کم از کم 56 افراد ہلاک اور 30 زخمی ہوئے ہلاک اور زخمی ہونے والوں میں بچے اور خواتین بھی شامل ہیں جنھیں اسپتال منتقل کردیا گیا ہے۔ 7 زخمیوں کی حالت نازک بتائی جارہی ہے۔ ہلاکتوں میں اضافے کا خدشہ ہے۔

انسان کا اپنے بچوں ،اولاد کوچھوڑکر کُتے بلیوں سے پیار کرنا،حیوانیت اورخودغرضی…

ایتھوپیا میں حکومت مخالف گڑھ تیگرائی میں مسلح باغی اور افواج کے درمیان جھڑپوں کا سلسلہ کافی عرصے سے جاری ہے حال ہی میں حکومت نے تیگرائی سے تعلق رکھنے والے کئی اپوزیشن رہنماؤں کو رہا کرکے معاملات مذاکرات کے ذریعے حل کرنے کا عندیہ دیا تھا۔

ترکمانستان میں”جہنم کے دروازے”نامی گڑھے کو بند کرنے کا فیصلہ

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!