fbpx

دیپیکا پڈوکون بھی فیملی سمیت کورونا کا شکار

بالی ووڈ کی معروف ادکارہ دیپیکا پڈوکون بھی فیملی سمیت کورونا وائرس کا شکار ہوگئیں۔

باغی ٹی وی : بھارت میں اس وقت کورونا وائرس کی تیسری لہر نے تباہی مچائی ہوئی ہے اور روزانہ کی بنیاد پر 3 لاکھ سے زائد کیسز رپورٹ ہورہے ہیں اس کے علاوہ ہلاکتوں کی تعداد بھی ہزاروں میں ہے جن میں متعدد بالی ووڈ شخصیات کورونا وائرس کا شکار ہوچکے ہیں –

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق دیپیکا پڈوکون نے ابھی تک اس حوالے کوئی اپڈیٹ نہیں دی ہے۔ تاہم خبریں ہیں کہ ان کا کورونا وائرس ٹیسٹ 4 مئی کو ہی مثبت آیا ہے جبکہ وہ اس وقت اپنے اہلِ خانہ کے ساتھ بنگلور میں مقیم ہیں۔

رپورٹس میں بتایا گیا کہ دیپیکا کے والد اور سابق بھارتی بیڈمنٹن پلیئر پراکاش پڈوکون بھی کورونا وائرس کے شکار ہوئے اور انھیں اسپتال میں داخل کروادیا گیا۔

ان کے اہلِ خانہ میں اہلیہ اور چھوٹی بیٹی نے بھی کورونا وائرس ٹیسٹ کروایا جو مثبت آیا۔جبکہ دیپیکا نے بھی کورونا ٹیسٹ کروایا جو مثبت آگیا ہے-

خیال رہے اداکارہ دپیکا پڈوکون کو اپنے شوہر اداکار رنبیر کپور کے ساتھ چند روز قبل ممبئی ایئرپورٹ پر دیکھا گیا تھا جہاں وہ دپیکا کی فیملی کے ساتھ وقت گزارنے بینگالورو جارہے تھے تاہم رنبیر کپور کے کورونا میں مبتلا ہونے کے حوالے سے اب تک کوئی خبر سامنے نہیں آئی۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.