ڈینگی کے بعد، سلمان خان کےاپارٹمنٹ میں مچھروں کی افزائش کےمقامات کا پتہ لگانے کےلئے معائنہ

0
52

بالی وڈ کے اداکار سلمان خان کو جب سے ڈینگی ہوا ہے تب سے وہ کافی محتاظ ہو گئے ہیں، حال ہی میں برہان ممبئی میونسپل کارپوریشن (بی ایم سی) نے اتوار کو مچھروں کی افزائش کے ممکنہ مقامات کا پتہ لگانے کے لیے باندرہ کے گلیکسی اپارٹمنٹس میں بالی وڈ اداکار سلمان خان کی رہائش گاہ کا معائنہ کیا۔ یہ معائنہ سلمان خان میں ڈینگی کی تشخیص کے ایک دن بعد کیا گیا تھا۔ اس گروپ نے باندرہ میں اسی سڑک کے ساتھ واقع چھ دیگر عمارتوں کے ساتھ شاندار اپارٹمنٹ کی چھان بین کی۔ بی ایم سی کے کیڑے مار ادویات کے محکمے کے افسر راجندر نارنگریکرکا کہنا ہے کہ گلیکسی کے احاطے میں دو جگہوں پر ڈینگی لاروا دیکھا گیا لیکن خان کے گھر سے کوئی لاروا نہیں ملا۔انہوں نے مزید کہا کہ بی ایم سی مچھروں کے خطرے پر کہکشاں سوسائٹی کو نوٹس نہیں بھیجتی بلکہ اگر ان کے گھر میں لاروا پایا جاتا ہے تو ہم اسے گھر کے مالکان کو بھیج دیتے ہیں۔ انہوں‌نے یہ بھی کہا کہ شہری ادارہ مطلوبہ کارروائی کی بنیاد پر تین طرح کے نوٹس جاری کرتا ہے۔ پہلی قسم میں، ہم رہائشیوں کو مطلع کرتے ہیں کہ مچھروں

کی افزائش کے مقامات (ان کے گھروں میں) ہیں، جنہیں انہیں ایک ہفتے کے اندر ختم کرنے کی ضرورت ہے۔ ہم ان لوگوں کے خلاف قانونی کارروائی شروع کرتے ہیں جو تعمیل نہیں کرتے ہیں۔ دوسری قسم میں، اگر سوسائٹی کے پانی کے ٹینک میں افزائش کے مقامات پائے جاتے ہیں تو نوٹس بھیجے جاتے ہیں۔ تیسری صورت میں سرکاری لفظ ان لوگوں کے لیے آگے بڑھایا جاتا ہے جو غیر قانونی بورویل کی کھدائی کرتے ہیں یا پانی کا چشمہ بناتے ہیں۔
واضح رہے کہ اس ہفتے کے شروع میں سلمان خان کو ڈینگی ہو گیا تھا۔ اس وجہ سے انہوں نے اپنے جاری پراجیکٹس بشمول رئیلٹی شو بگ باس کی شوٹنگ سے مختصر وقفہ لیا۔

Leave a reply