ورلڈ ہیڈر ایڈ

ڈینگی بپھر گیا ، پورا ملک ڈینگی کے حملوں کی زد میں ، دوا ئیں تو اثر دکھانا چھوڑ گئیں اب دعاوں کی ضرورت ہے

لاہور : ڈینگی ناراض یا ڈینگی بپھر گیا ، اطلاعات کے مطابق اس وقت پورے ملک میں بڑی پریشانی کی سی صورت حال ہے اور ہزاروں افراد اسے موذی مچھر کے حملے میں‌بیمار ہوچکے ہیں، سرکاری حکام اور طبی ماہرین کا کہنا ہےکہ وہ تمام تر کوششیں بروئے کار لارہے ہیں لیکن اس کے باوجود ڈینگی قابومیں آنے کا نام ہی نہیں لے رہا ،

ڈینگی نے پورے ملک کو اپنی لپیٹ میں لے لیا ہے ،اور اس وقت کراچی، اسلام آباد، پشاور، لاہور، راولپنڈی، ملتان، فیصل آباد، بہاولپور میں ڈینگی کے ہزاروں کیس سامنے آچکے ہیں۔

محکمہ صحت کے ذرائع کے مطابق رواں سال پنجاب میں ساڑھے 4 ہزار افراد ڈینگی کا نشانہ بنے، 5 افراد جان سے چلے گئے، کراچی سمیت سندھ میں متاثرہ افراد کی تعداد 2 ہزار سے اوپر چلی گئی، کراچی میں ڈینگی نے 8 افراد کی جان لے لی، صرف ستمبر میں کراچی میں 480 سے زائد افراد ڈینگی کا شکار بنے۔

محکمہ صحت کے ذرائع کے مطابق ڈینگی کے تازہ حملوں کے حوالے سے جو صورت حال سامنے آئی ہے اس کے مطابق ‎کراچی میں ‎انسداد ڈینگی پروگرام کی جانب سے شہر کے مختلف علاقوں کی درجہ بندی جاری کی گئی ہے جس کے مطابق ڈینگی کے سب سے زیادہ کیسز ضلع غربی سے رپورٹ ہوئے ہیں۔

کراچی کا کون کون سا علاقہ ڈینگی سے متاثر ہوا ہے اس کے بارے میں تازہ اعدادوشمار سامنے آئے ہیں جن کے مطابق دوسرے نمبر پر ضلع جنوبی ڈینگی کی آماجگاہ بنا ہوا ہے، جبکہ ‎تیسرے نمبر پر ضلع وسطی میں ڈینگی مچھروں نے عوام کو اپنا نشانہ بنایا ہے، ضلع شرقی چوتھے، کورنگی پانچویں اور ضلع ملیر چھٹے نمبر پر ہے۔

باپ کا سایہ سر سے اٹھ گیا ، ایسے لگتا ہے کہ دنیا میں اکیلی ہوں ، رحمہ علی پر ابھی بھی باپ کی جدائی کےغم طاری

راولپنڈی میں اب تک 1600 افراد ڈینگی کا شکار بن چکے ہیں، بہاولپور ریجن میں رواں سال 2 ہزار226 ڈینگی کے کیس رپورٹ ہوئے۔راولپنڈی میں 24 گھنٹوں کے دوران 342 مریضوں میں ڈینگی بخار کی تشخیص ہوئی، ڈینگی بخار کے 222 مریضوں کا تعلق راولپنڈی اور 120 کا اسلام آباد سے ہے۔

محکمہ صحت خیبر پختونخوا کے مطابق صوبے میں مزید 125 افراد میں ڈینگی وائرس کی تصدیق ہوگئی، ڈینگی وائرس سے متاثرہ افراد کی تعداد ایک ہزار 638 تک پہنچ گئی، جبکہ صرف پشاور میں 61 اور مظفرآباد آزاد کشمیر میں 77 کیس رپورٹ ہوئے ہیں۔

دوسری طرف محکمہ صحت پنجاب کے ذرائع کے مطابق اس سال ضلع رحیم یار خان میں اس سال ایک ہزار سے زیادہ کیس رپورٹ ہوئے، فیصل آباد میں مریضوں کی تعداد 37 تک پہنچ گئی ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.