مہندرا سنگھ دھونی نے ایک بار پھرٹیم کی بجائے بھارتی فوج کو خدمات پیش کردیں

نئی دہلی : بھارتی کھلاڑی کرکٹ کو وقت دینے کے ساتھ ساتھ ملکی فوج کے لیے بھی خدمات دینے لگے .ایسا پہلی بار نہیں ہوا بلکہ اس سے قبل بھی دھونی کئی بار فوج میں وقت گزار چکے ہیں.ایسے ایک واقعہ میں مہندرا سنگھ دھونی نے خود پر ہونے والی تنقید کے باوجود انٹرنیشنل کرکت سے ریٹائرمنٹ کا اعلان نہیں کیا البتہ انہوں نے دورہ ویسٹ انڈیز کے دستیابی ظاہر نہ کرتے ہوئے بھارتی فوج کے کیمپ کو جوائن کریں گے۔

بھارتی ذرائع ابلاغ کے مطابق مہندرا سنگھ دھونی ناصرف اب پہلے جیسی بلے بازی کی صلاحیت سے محروم ہو گئے ہیں بلکہ اس کے ساتھ ساتھ بھارتی ٹیم مینجمنٹ اگلے ورلڈ کپ کے لیے ٹیم تیار کرنا چاہ رہی ہے اور اسی وجہ سے دھونی کو مستقبل میں بھی بھارتی ون ڈے ٹیم کا حصہ بنائے جانے کا امکان نہ ہونے کے برابر ہے۔

دھونے کے قریبی دوستوں کے مطابق سلیکٹرز کی جانب سے بھارتی ٹیم کے دورہ ویسٹ انڈیز کے بارے میں سوچ بچار سے قبل ہی دھونی نے بھارتی کرکٹ بورڈ کو یہ پیغام بھجوا دیا ہے کہ وہ ٹیم کو دو ماہ کے لیے دستیاب نہیں ہوں گے۔

سابق کپتان بھارتی فوج کی رجمنٹ کو جوائن کریں گے اور اگلے دو ماہ تک اپنا بیشتر حصہ بھارتی فوج کے ساتھ گزاریں گے۔یاد رہے کہ دھونی بھارت فوج کے ایک مخصوص دستے میں اعزازی لیفٹننٹ کرنل کا درجہ رکھتے ہیں اور اسی عہدے کے ساتھ رجمنٹ کو جوائن کریں گے۔

بورڈ آف کنٹرول فار کرکٹ ان انڈیا کے سینئر عہدیدار کے مطابق دھونی اس وقت کرکٹ سے ریٹائر نہیں ہو رہے البتہ انہوں نے دورہ ویسٹ انڈیز کے لیے عدم دستیابی ظاہر کی ہے کیونکہ وہ آئندہ دو ماہ پیرا ملٹری رجمنٹ کے ساتھ گزاریں گے۔یاد رہے کہ اس سے قبل بھی دھونی بھارتی فوج کی مختلف رجمنٹوں میں خدمات دے چکے ہیں .یہ بھی معلوم ہوا ہےکہ دھونی پاکستانی بارڈر کے ساتھ بھارتی فوج میں کچھ عرصہ رہ چکے ہیں.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.