fbpx

دیا مرزا اپنی بھانجی تانیا کاکڑے کے انتقال پر سوگوار

بالی وڈ اداکار دیا مرزا جن کے کریڈٹ پر بہترین فلمیں‌ انہوں‌نے کم مگر معیاری کام کیا. دیا مرزا ہیں نہایت ہی سوگوار. دیا مرزا نے چند گھنٹے پہلے سوشل میڈیا پر ایک پوسٹ شئیر کی اور اپنے مداحوں کے ساتھ دل کو پریشان کر دینے والی خبر شئیر کی. دیا مرزا کی بھانجی کا انتقال ہو گیا ہے اس حوالے سے انہوں نے نہ صرف ایک پریشان کن پوسٹ لکھی بلکہ اپنی بھانجی کی تصویر بھی شئیر کی. انہوں نے اپنی بھانجی تانیا کاکڑے کے لئے لکھا کہ میری بھانجی، میرا بچہ. میری جان میری روشنیوں میں چلی گئی، آپ جہاں کہیں بھی ہومیری دعا ہے کہ آپ کو امن اور محبت ملے، آپ ہمیشہ مسکراہٹ کا سبب بنی. دیا مرزا نے جب یہ جذباتی پوسٹ شئیر کی تو ان کے مداحوں اور بالی وڈ کے دوستوں نے کمنٹس کرنا شروع کر دئیے. بومن ایرانی نے لکھا ’’میرے پاس دیا آپ کو تسلی دینے کے لیے الفاظ نہیں ہیں۔ یہ دل دہلا دینے والا صدمہ ہے۔

ارجن رامپال نے بھی تعزیت کا اظہار کرتے ہوئے لکھا ’’یہ سن کر بہت افسوس ہوا۔ آپ سب کے لیے اس کی فیملی اور اس کی روح کے لیے دعائیں۔ اوم شانتی . سنیل شیٹی، گورو کپور، ایشا گپتا، سدھانت چترویدی، ردھیما کپور ساہنی، اور دیگر نے بھی دیا کی پوسٹ پر تعزیتی کمنٹس لکھے.
سیاست ڈاٹ کام کے مطابق۔ کانگریس لیڈر فیروز خان کی سوتیلی بیٹی تانیا کار ایکسیڈینٹ کے سبب موت کے منہ میں‌ چلی گئیں اس وقت ان کے چند دوست بھی انکی کار میں تھے سب مل کر کہیں جا رہے تھے.