سوشانت سنگھ کی سابق منیجر ڈیشا سالین کا خودکشی سے قبل گینگ ریپ کا انکشاف

رواں برس 14 جون کو خودکشی کرنے والے بھارتی آنجہانی اداکار سوشانت سنگھ راجپوت کی مبینہ خودکشی کرنے والی سابق خاتون منیجر کے حوالے سےخبریں گردش میں ہیں کہ ان کا گینگ ریپ کیا گیا تھا۔

باغی ٹی وی :شوبز ویب سائٹ فلمی بیٹ نے اپنی رپورٹ میں بتایا کہ ایک چشم دید گواہ نے مقامی نیوز سائٹ کو بتایا کہ سوشانت سنگھ کی سابق منیجر ڈیشا سالین کا خودکشی سے قبل گینگ ریپ کیا گیا تھا۔

رپورٹ کے مطابق چشم دید گواہ نے دعویٰ کیا کہ خودکشی سے قبل ڈیشا سالین ممبئی کے جوہو علاقے میں ایک پارٹی میں گئی تھیں جس میں ان کے علاوہ صرف 6 مرد تھے اور چشم دید گواہ بھی ان 6 مردوں میں سے ایک تھا۔

چشم دید گواہ کے مطابق پارٹی میں موجود 4 مردوں نے ڈیشا سالین کا گینگ ریپ کیا۔

ہندوستان ٹائمز نے اپنی رپورٹ میں بتایا کہ ڈیشا سالین کے والد اور والدہ نے انڈیا ٹوڈے سے بات کرتے ہوئے بیٹی کے ساتھ گینگ ریپ کے الزامات کو مسترد کیا۔

ڈیشا سالین کے والدین کا کہنا تھا کہ ممبئی پولیس ان کی بیٹی کی خودکشی کے معاملے کی تفتیش کر رہی ہے اور اب تک کی تفتیش میں یہ بات سامنے نہیں آئی کہ ان کی بیٹی کے ساتھ گینگ ریپ ہوا۔

ڈیشا سالین کے والدین نے بتایا کہ ممبئی پولیس نے انہیں تمام شواہد اور ثبوت دکھائے ہیں جن سے یہ بھی ثابت نہیں ہوتا کہ ان کی بیٹی حاملہ تھیں۔

ڈیشا سالین کے والدین نے بھارتی میڈیا سے اپیل کی کہ وہ ان کی بیٹی کے حوالے سے من گھڑت خبروں کو نہ پھیلائیں اور ان کی ذاتی زندگی کا احترام کیا جائے-

رپورٹ کے مطابق بدھ کے روز اسسٹنٹ کمشنر پولیس (اے سی پی) ، مالوانی کو بھیجے گئے خط میں ، ڈیشا سالین کے والد ستیش سالین نے الزام لگایا کہ میڈیا والے ممبئی پولیس پر ان کے اعتماد اور ان کی موت کی انکوائری کے طریقہ کار پر بار بار سوال کرکے ان کے اہل خانہ کو ہراساں کررہے ہیں۔

اپنے خط میں انہوں نے الزام لگایا ہے کہ کسی سیاستدان سے دیشا کے تعلقات ہونے یا فلمی برادری کے بڑے ناموں والی پارٹیوں میں شرکت عصمت دری اور قتل سے متعلق خبریں میڈیا کے لوگوں نے اسے صرف چینلز کو بیچنے کے لئے تیار کی ہیں اور ان کہانیاں میں کوئی سچائی نہیں ہے۔

انہوں نے پولیس سے درخواست کی کہ وہ اپنے اہل خانہ کے ساتھ غیر سنجیدگی کا مظاہرہ کرنے والے صحافیوں ، اثر رسوخوں ، سیاستدانوں اور میڈیا سے متعلق کارروائی کریں۔

دوسری جانب پولیس نے بھی ایسی خبروں کو بھی جھوٹا قرار دے دیا جن میں دعویٰ کیا جا رہا تھا کہ ڈیشا سالین کی لاش برہنہ حالت میں ملی تھی۔

رپورٹ کے مطابق سوشل میڈیا پر کچھ دن سے خبریں وائرل تھیں کہ ڈیشا سالین کی لاش برہنہ حالت میں ملی تھی اور ان کے اعضا پر بھی زخموں کے نشانات تھے تاہم پولیس نے ایسی خبروں کو جھوٹا قرار دیا پولیس نے واضح کیا کہ ڈیشا سالین کی لاش برہنہ حالت میں نہیں ملی تھی۔

خیال رہے کہ ڈیشا سالین نے سوشانت سنگھ سے محض کچھ دن قبل ہی 8 جون کو خودکشی کرلی تھی ڈیشا سالین کی خودکشی کے 6 دن بعد 14 جون کو سوشانت سنگھ نے بھی خودکشی کی تھی ڈیشا سالین کئی سال تک سشانت سنگھ کی منیجر رہی تھیں اور ان کے دیگر بولی وڈ شخصیات سے بھی تعلقات تھے۔

ڈیشا سالین کی خودکشی کے بعد ممبئی پولیس نے ان کی حادثاتی موت کے طور پر تفتیش شروع کی تھی تاہم تاحال پولیس کو کوئی بڑی کامیابی نہیں ملی-

منشیات کیس میں سارہ علی خان اور شردھا کپور کو بھی شامل تفتیش کئے جانے کا امکان

بھارتی اداکار سوشانت سنگھ راجپوت نے خودکشی کر لی

ویویک اوبرائے نے بھی سوشانت سنگھ کی موت کا ذمہ دار بالی وڈ کو قرار دیا

بھارتی اداکار سوشانت سنگھ راجپوت کی 50 خواہشات

بھارتی آنجہانی اداکار سوشانت سنگھ راجپوت کی زندگی پر بنائی جانے والی فلم میں پاکستانی اداکار حسن خان مرکزی کردارادا کریں گے

بھارتی لیجنڈری اداکار نصیرالدین شاہ نے بالی وڈ میں اقربا پروری اور مافیا کی بحث کو…

تحقیقات میں ایسا کوئی ثبوت نہیں ملا جسکی بنیاد پر کہا جاسکے کہ سوشانت سنگھ کو قتل کیا گیا ہے سی بی آئی

ریا چکرورتی کے والد اور سابق بھارتی فوجی اندرجیت نے فوج سے مدد مانگ لی

سی بی آئی کی تفتیش میں سوشانت سنگھ کی پوسٹ مارٹم رپورٹ نے کیس کو مزید اُلجھا دیا

ریا چکربورتی انٹرویو کی نہیں بلکہ تفتیش کی مستحق ہیں سوشل میڈیا صارفین

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.