fbpx

دو وزراء کی نااہلی کی سپریم کورٹ میں درخواست

دو وزراء کی نااہلی کی سپریم کورٹ میں درخواست

سپریم کورٹ میں وفاقی وزیر خسرو بختیار اور انکے بھائی ہاشم جواں بخت کی نااہلی کیس کی سماعت ہوئی

الیکشن کمیشن کے فیصلے کیخلاف اپیل رجسٹرار آفس نے ناقابل سماعت قرار دے کر واپس کر دی ،درخواست میں کہا گیا کہ رجسٹرار آفس کا حکم کالعدم قرار دیتے ہوئے کیس سماعت کیلئے مقرر کیا جائے درخواست میں وفاقی وزیر خسرو بختیار اور انکے بھائی ہاشم جواں بخت پر اثاثے چھپانے کا الزام ہے

 

درخواست گزار احسن عابد نے وفاقی وزیر اقتصادی امور خسرو بختیار اور ان کے بھائی ہاشم جواں بخت پر آمدن سے زائد اثاثے بنانے اور انہیں ظاہر نہ کرنے کا الزام عائد کرتے ہوئے درخواست دائر کی تھی۔ سپریم کورٹ میں دائر درخواست میں کہا گیا کہ اپیل منظور کرتے ہوئے خسرو بختیار اور ہاشم جواں بخت کو نااہل قرار دیا جائے الیکشن کمیشن نے خسروبختیار،ہاشم جواں بخت کیخلاف اثاثہ کیس ناقابل سماعت قراردیا تھا.

چینی بحران رپورٹ ، جہانگیر ترین پھر میدان میں آ گئے ،بڑا دعویٰ کر دیا

شوگر ملزسٹاک کی نقل و حمل اور سپلائی کی مکمل مانیٹرنگ کا حکم

چینی بحران رپورٹ، جہانگیر ترین کے خلاف بڑا ایکشن،سب حیران، ترین نے کی تصدیق

شوگر کمیشن رپورٹ، وزیراعلیٰ پنجاب،اسد عمر اور مشیر تجارت کے جوابات غیر تسلی بخش قرار

چینی بحران کے ذمہ داروں کیخلاف کب ہو گی کاروائی؟ اسد عمر نے اعلان کر دیا

اصل چینی چور کا نام رپورٹ سے غائب کر دیا گیا، مریم اورنگزیب کا دعویٰ

درخواست میں مؤقف اپنایا گیا ہے کہ دونوں بھائیوں نے آمدن سے زائد اثاثے بنائے اور انہیں ظاہر نہیں کیا جبکہ قومی احتساب بیورو (نیب) ملتان کو بھی ان کے خلاف کارروائی کے لیے درخواست دی گئی ہے۔ نیب کی جانب سے دونوں بھائیوں کے خلاف کارروائی نہ کرنے پر لاہور ہائی کورٹ سے رجوع کیا۔عدالت نے نیب کو قانون کے مطابق زیرالتوا درخواست کا فیصلہ تین ماہ میں کرنے کا حکم دیا لیکن نیب ملتان نے انکوائری اب مزید کارروائی کے لیے نیب لاہور کو بھجوادی ہے۔

درخواست گزار نے کہا کہ انکوائری کی پیش رفت سے بھی آگاہ نہیں کیا جارہا۔ دونوں بھائیوں کے اثاثے ایک سو ارب سے زائد ہیں، خسرو بختیار اور ہاشم جواں بخت صادق اور امین نہیں رہے۔

وفاقی وزیر خسرو بختیار کی نااہلی کی درخواست پر عدالت کا بڑا فیصلہ

 

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!