گھبرانا نہیں :کپتان کے بعد عثمان ڈار نے بھی نوجوانوں‌ کوامید کی کرن دکھا دی

0
31

اسلام آباد :گھبرانا نہیں :کپتان کے بعد عثمان ڈار نے بھی نوجوانوں‌ کوامید کی کرن دکھا دی ،اطلاعات کے مطابق معاون خصوصی عثمان ڈار کا کہنا ہے کہ کامیاب جوان پروگرام کے لیے 120ارب روپےمختص کیےگئے، اسپورٹس کے لیے اسکالرشپس بھی لارہے ہیں جبکہ ہائی ٹیک 50ہزار اسکالر شپس کو مزید بڑھائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی عثمان ڈار نے نوجوانوں کے عالمی دن کے حوالے سے تقریب میں خطاب کرتے ہوئے کہا کہ 2011میں18ویں ترمیم کے بعد نوجوانوں کےساتھ زیادتی کی گئی ، وزیراعظم عمران خان نے وعدہ کیا تھا کہ وہ نوجوانوں کوتنہا نہیں چھوڑیں گے۔

عثمان ڈار کا کہنا تھا کہ وزیراعظم عمران خان نےکامیاب جوان پروگرام شروع کیا، کامیاب جوان پروگرام کے لیے 120ارب روپےمختص کیےگئے، ہائی ٹیک 50ہزار اسکالر شپس کو مزید بڑھائیں گے۔

معاون خصوصی نے مزید کہا کہ کھیل اب پہلے کی طرح نہیں رہے یہ سائنس بن گئےہیں، ہماری کوشش ہےکہ وسائل کی کمی کی وجہ سےکوئی نوجوان محروم نہ رہ جائے، کھیلوں میں نوجوانوں کی شرکت کے لیے ٹیلنٹ تلاش کیا جائے گا، اسپورٹس کے لیے اسکالرشپس بھی لارہے ہیں۔

وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ اعلیٰ تعلیم سےمتعلق نوجوانوں کےلیےپروگرام شروع کیاجارہاہے، شایدہی کسی جامعہ کاطالب علم کسی قومی ٹیم کاحصہ ہو، کھیلوں کےحوالےسےسینٹرآف ایکسی لینس بنارہے ہیں۔

شفقت محمود کا کہنا تھا کہ اسپیشلسٹ اداروں سےجامعات پھرکھیلوں کاگہوارہ بنیں گی، ماضی میں کھیلوں کےشعبےکونظراندازکیاجاتارہاہے، صرف ہایئرایجوکیشن کاادارہ بناناکافی نہیں ہوتا، فیکلٹی سےریسرچ سےجامعات بنتی ہیں۔

Leave a reply