ورلڈ ہیڈر ایڈ

باکس آفس: ‘ڈاونٹن ابے’ کا 31 ملین ڈالر کا بزنس

ہٹ برطانوی ٹی وی سیریز کا بڑے اسکرین پر تسلسل توقعات سے بہت پہلے ہی کھل رہا ہے۔

ابتدائی واپسیوں کے مطابق لارڈ گرانٹھم اور بقیہ کرولی کنبہ جمعہ کے باکس آفس میں ایک بڑے انداز میں مقابلے کے بارے میں عدالت کا انعقاد کر رہے ہیں۔

ہٹ برطانوی سیریز کے بڑے اسکرین تسلسل ڈاونٹن ایبی نے مجموعی طور پر 310 ملین $ 35 ملین ڈالر کی تخمینہ شدہ گھریلو پہلی فلم کے لئے جمعرات کے پیش نظاروں میں 2،1 ملین ڈالر سمیت 3،079 تھیٹروں سے ایک 14 ملین ڈالر سے 15 ملین ڈالر تک کا مجموعی مجموعہ حاصل کرنا ہے۔ یہ توقعات سے کہیں آگے ہے اور حالیہ برسوں میں مشن سے باہر ٹی وی سے مووی کی موافقت کے لئے ایک بہترین آغاز: ناممکن اور اسٹار ٹریک فرنچائزز۔

یہ خصوصی ڈسٹریبیوٹر فوکس کی خصوصیات کے لئے اب تک کا سب سے بڑا افتتاحی مقام بھی ہے۔

بالغ اسکیو ڈرامہ آسانی سے دوسری دو نئی پیش کشوں کو شکست دے گا ، سلویسٹر اسٹالون کا ریمبو: لاسٹ بلڈ اور جیمز گرے کا اڈ آسٹرا ، جس میں بریڈ پٹ اداکاری ہے۔ ہفتے کے آخر میں جانے والی، دوڑ ڈاونٹن ابی اور ریمبو کے درمیان قریب ہونے کی امید تھی۔

ایک اور حیرت انگیز موڑ میں ، اینڈ آسٹرا – جو وینس فلم فیسٹیول اور اس کے A- اسٹار اسٹار میں ایک اعلی پروفائل کی طرف سے حوصلہ افزائی کیا گیا تھا – بھی ریمبو کو شکست دے کر ختم ہوسکتا ہے۔ خلائی تھرلر ، جمعرات کے پیش نظاروں میں 1.5 ملین تھیٹر سے جمعہ کے پیش نظارہ میں $ 1.5 ملین سمیت مجموعی طور پر 7 ملین ڈالر جمعہ کے حساب سے ہے ، اگر نہیں تو زیادہ سے زیادہ نہیں۔

توقعات کے نچلے حصے پر ، رمبو 6,618 to سے 7 ملین جمعہ تک 3,618 مقامات سے 16.5 ملین سے 18 ملین ڈالر کے اختتام ہفتہ پر ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.