fbpx

دبئی جانے والوں سیاحوں کی تعداد میں اضافہ ۔

دبئی جانے والوں سیاحوں کی تعداد میں اضافہ ۔

باغی ٹی وی : دبئی محکمہ معیشت و سیاحت کا کہنا ہے کہ کہ مجودہ سال کے شروع کے مہینوں میں دبئی آنے والوں میں سعودی سیاحوں کی تعداد پہلے کی نسبت کم ہے ۔لیکن اس سال سب سے زیادہ سیاح سلطنت عمان سے پہنچے_

مزید تفصیلات سے اگاہ کیا جاتا ہے کہ دبئی آنے والے سعودی سیاحوں 4 نمبر پر ہیں جبکہ پاکستانی 9 نمبر پر آتے ہیں ۔ان کی تعداد تقریباً ایک لاکھ 32 ہزار ہے۔

محکمہ سیاحت نے اس حوالے سے یہ بھی بتایا کہ مجودہ سال کے شروع سے اپریل تک دبئی کے ہوٹلوں میں سیاحوں نے 12.65 ملین راتیں گزاریں ہیں ۔ جس کا تناسب 4.4 رات کا بنتا ہے۔ اعدادوشمار کے مطابق 2022 کے ماہ اپریل کے آخر تک ہوٹل کے کمرے کا اوسط کرایہ 59.6 فیصد بڑھا ہے۔اور یہ کہ ہوٹل کا کرایہ 640 درہم تک پہنچ گیا۔ اس کی وجہ سے فی کمرہ آمدنی میں اوسط اضافہ 93.6 فیصد ہوا ہے۔ 252 درہم سے بڑھ کر 488 درہم تک کرایہ بڑھایا گیا ہے۔

دبئی میں بہت سے ہوٹل ہیں جن کی تعداد 769 معلوم ہوتی ہے ۔اور اس کے علاوہ بہت سے ہوٹل اپارٹمنٹس بھی موجود ہیں ۔

مجودہ سال میں سب سے زیادہ دبئی آنے والوں سیاحوں کی تعداد سلطنت عمان سے آئے۔ جن کی تعداد 5 لاکھ 90 ہزار ہے ۔ اس کے بعد انڈیا سے سیاحوں نے بڑی تعداد سے دبئی پہنچے۔ جو کہ دوسرے نمبر پر آتےہیں ۔ جن کی تعداد 5 لاکھ 50 ہزار معلوم ہوتی ہے ۔پھر انگلینڈ تیسرے نمبر پر آتا ہے جس کے سیاحوں کی تعداد 3 لاکھ 67 ہزار پر آتی ہے ۔اس کے بعد سعودی عرب 4 نمبر پر آتا ہے جسکے سیاحوں کی کل تعداد 3 لاکھ 52 ہزار ہے ۔

اس کے بعد نمبر 5 پر روس جس کے سیاحوں کی تعداد 2 لاکھ35 ہزار ہے۔ اس کے بعد 6 نمبر فرانس کا ہے جو کہ ایک لاکھ 74 ہزار پر مشتمل ہے ۔اور اس کے بعد 7 نمبر پر امریکہ ایک لاکھ 74 ہزار جس کے سیاحوں کی تعداد ہے ۔اس کے بعد8 نمبر پر جرمنی جس کے سیاحوں کی تعداد ایک لاکھ 71 ہزار ہے اوراس کے ساتھ ساتھ پاکستان تعداد کے لحاظ سے 9 نمبر پر آتا ہے جس کےسیاحوں کی تعداد ایک لاکھ 32 ہزار ہے ۔اور ایران 10 نمبر پر آتا ہے ۔جو دبئی جانے والوں میں تعداد کے لحاظ سے ایک لاکھ 20 ہزار سے 10 نمبر پر آتا ہے ۔