fbpx

’دبئی میراکل گارڈن’ پوری آب وتاب کے ساتھ جلوہ گر ہونے کے لئے تیار

دبئی: دنیا بھر میں قدرتی پھولوں کا سب سے بڑا باغ’دبئی میراکل گارڈن’ کا میلہ سجنے کے لئے تیار ہے-

باغی ٹی وی : "گلف نیوز” کے مطابق دبئی میراکل گارڈن اپنے دسویں سیزن میں پوری آب وتاب کے ساتھ جلوہ گر ہونے کے لئے تیار ہے، رواں سال دنیا کے سب سے بڑے باغ کو ایسے پھولوں سے مزین کیا گیا ہے جو اس سے پہلے نہیں دیکھے گئے۔

دبئی میراکل گارڈن میں 120 سے زیادہ اقسام کے 1کروڑ 50لاکھ سے زیادہ قدرتی پھول اور پودے موجود ہیں، جن میں سے کچھ نایاب اور خلیج کے خطے میں کہیں بھی نہیں اگائے گئے۔

عبدالناصر راہل، دبئی میرکل گارڈن کے خالق اور شریک بانی اور سٹی لینڈ گروپ کے وائس چیئرمین، جو کہ مہتواکانکشی بوٹینیکل پروجیکٹ کے ڈویلپر ہیں، نے کہا: "ہمیں دبئی میرکل گارڈن کے مسلسل 10ویں سیزن کو کھولنے پر خوشی ہے۔ اس لمحے کو مزید خاص بنایا گیا ہے کیونکہ باغ خاندانوں کو ایک پرفتن بیرونی ماحول میں پھولوں والی جگہوں پر چلنے کا ایک منفرد موقع فراہم کرتا ہے۔ پوری ٹیم نے دبئی میرکل گارڈن میں نئی ​​تنصیبات کو یقینی بنانے کے لیے سخت محنت کی ہے جو آنے والوں کو خوش کرتے ہیں اور انہیں ایک محفوظ اور تفریحی ماحول میں فطرت کے ساتھ ایک ہونے کا موقع فراہم کرتے ہیں۔

انہوں نے مزید کہا: "دبئی میرکل گارڈن کا نیا سیزن ایکسپو 2020 کے متوازی چل رہا ہے، ایک ایسا ایونٹ جو عالمی سامعین کے تخیل کو اپنی گرفت میں لے رہا ہے۔ دبئی میراکل گارڈن، جو ایکسپو کے جدید ڈیزائن، تخلیقی صلاحیتوں اور مہمان نوازی سے متاثر ہوتا ہے، میگا عالمی ایونٹ میں آنے والوں کے سفر کے پروگرام میں ایک منفرد اضافہ ہے۔

دبئی گارڈن کے دسویں سیزن میں ایک نئی ڈیزائن کردہ تین جہتی گھڑی، فوارہ کے ساتھ ایک ‘تیرتی چٹان’، پھولوں والے مور، نیز بچوں کے پسندیدہ کرداروں پر مبنی دو پھولوں کی نمائشیں بھی شامل ہیں۔

دبئی میراکل گارڈن کے تازہ ترین اضافے کی خاص بات بچوں کی مزاحیہ اور اینیمیشن فرنچائز سے متاثر پھولوں کی کئی اقسام ہیں ایک خصوصی ‘اسمرف ولیج اٹریکشن ایریا’ لائف سائز مشروم ہاؤسز کی میزبانی کررہا ہے اور اسے اینی میٹڈ فلم سیریز سے متاثر فرنیچر سے مزین کیا گیا ہے۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!