fbpx

دنیا بھر کی بڑی بڑی ویب سائٹ اچانگ جواب دے گئیں ، پوری دنیا متاثر، خرابی یا تخریبی کاروائی ؟

دنیا بھر کی بڑی بڑی ویب سائٹ اچانگ جواب دے گئیں ، پوری دنیا متاثر، خرابی یا تخریبی کاروائی ؟

باغی ٹی وی : منگل کے روز دنیا بھر میں فنانشل ٹائمز ، سی این این اور بلومبرگ نیوز سمیت خبر رساں اداروں کے ذریعہ چلنے والی متعدد ویب سائٹیں ڈاؤن ہوگئیں۔

قطر میں مقیم الجزیرہ میڈیا نیٹ ورک بھی متاثر ہوا۔ فرانس کے لی مونڈے اخبار نے Error کے پیغامات دکھانا شروع کردیئے

اگرچہ امریکہ کی نوآبادیاتی پائپ لائن نے سائبرٹیک کے بعد دوبارہ شروع ہونے کا اعلان کر دیا ہے . علیحدہ طور پر ، ایمیزون ڈاٹ کام کی ویب سائٹ بھی بظاہر ایک وقفے سے دوچار ہوئی ہے۔ ایمیزون فوری طور پر تبصرہ کرنے کے لئے دستیاب نہیں تھا۔

برطانیہ کے گارڈین اخبار نے بتایا کہ اس کی ویب سائٹ اور ایپ متاثر ہوئی ہے۔ کچھ دوسرے برطانوی نیوز میڈیا کی سائٹیں بھی فوری طور پر لوڈ نہیں ہو رہی تھیں۔

برطانیہ حکومت کی مرکزی ویب سائٹ بھی دستیاب نہیں تھی۔ وائٹ ہاؤس کی ویب سائٹ میں ایک غلطی کا پیغام تھا لیکن بعد میں وہ کام کر رہا تھا۔

بی بی سی اور نیویارک ٹائمز عارضی طور پر ناقابل رسائی تھے لیکن بعد میں واپس آگئے۔ویب سائٹوں کو متاثر کرنے والا مسئلہ فوری طور پر واضح نہیں تھا۔

سان فرانسسکو میں مقیم فاسٹلی – ایک کلاؤڈ سروس کمپنی جس کا استعمال بہت سارے میڈیا آؤٹ لیٹس کرتے ہیں – ۔ اس نے اپنی ویب سائٹ پر بار بار اپڈیٹس کرتے ہوئے کہا کہ "اس معاملے کی تحقیقات جاری ہیں ۔

تقریبا ایک گھنٹہ بعد ، کمپنی نے کہا: "اس مسئلے کی نشاندہی کی گئی ہےانٹرنیٹ کی بندش کا سراغ لگانے والے ڈاون ڈیکٹر نے کہا کہ اطلاعات سے ظاہر ہوتا ہے کہ فاسٹ میں ایک وسیع پیمانے پر مسئلہ ہوسکتا ہے ، جس سے آپ کی خدمت متاثر ہوسکتی ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.