fbpx

دنیا کا سب سے زیادہ عمر پانے والا پانڈا انتقال کر گیا

این این نامی نر پانڈا کی طبعیت گزشتہ کچھ ہفتوں سے ناساز تھی

ہانگ کانگ: این این نامی دنیا کا سب سے زیادہ عمر پانے والا نر پانڈا 35 سال کی عمر میں انتقال کر گیا۔

باغی ٹی وی : خبر رساں ایجنسی”اے پی” کے مطابق ہانگ کانگ کے ایک تھیم پارک میں 35 سال کی عمر میں قید میں رہنے والا اب تک کا معمر ترین نر دیو پانڈا صحت کی خرابی کے باعث انتقال کر گیا۔

ہانگ کانگ اوشین تھیم پارک میں موجود این این نامی نر پانڈا کی طبعیت گزشتہ کچھ ہفتوں سے ناساز تھی اور اس نے کھانا پینا بھی چھوڑ دیا تھاجس کی وجہ سے اس کی صحت روز بروز گرتی جا رہی تھی۔

این این نے اپنی زندگی کا بیشتر حصہ اوشین پارک میں گزارا جب اسے اور ایک فی میل پانڈا کو 1999 میں چین نے ہانگ کانگ کو تحفے میں دیا تھا۔ مادہ پانڈا جیا جیا کی 2016 میں 38 سال کی عمر میں موت ہو گئی تھی، جس سے وہ قید میں رہنے والی سب سے معمر فی میل پانڈا بن گئی۔

اوشین پارک کی انتظامیہ نے نر پانڈا کے مرنے پر دکھ کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ یہ ہماری فیملی کا حصہ تھا اور پانڈا کا سیاحوں سے اچھا میل جول تھا اوشین پارک کارپوریشن کے چیئرمین پاؤلو پونگ نے ایک بیان میں کہا کہ اس کی چالاکی اور چنچل پن کو بہت یاد کیا جائے گا۔

این این کو ہائی بلڈ پریشر تھا، جو جیریاٹرک پانڈوں میں ایک عام حالت تھی۔ پچھلے تین ہفتوں کے دوران، این این کو پارک میں آنے والوں سے نظروں سے اوجھل رکھا گیا تھا کیونکہ اس کی صحت خراب ہوگئی تھی۔ اس نے کھانا کھانا چھوڑ دیا ہے اور حالیہ دنوں میں وہ نمایاں طور پر کم سرگرم تھا۔

اوشین پارک نے بتایا کہ جمعرات کی صبح اوشین پارک کے جانوروں کے ڈاکٹروں اور حکومتی حکام نے چائنا کنزرویشن اینڈ ریسرچ سینٹر فار دی جائنٹ پانڈا سے مشورہ کرنے کے بعد اسے مزید تکلیف سے بچنے کے لیے ایتھنائز کیا گیا۔

بیان میں کہا گیا ہے کہ این این نے پوری زندگی گزاری جو 35 سال کی عمر میں ختم ہوئی جو انسانی عمر میں 105 سال کے برابر ہے۔”

ہانگ کانگ کو 2007 میں چین میں شہر کی واپسی کی 10 ویں سالگرہ منانے کے لیے ایک اور پانڈا جوڑا ینگ ینگ، ایک مادہ اور ایک نر، لی لی دیا گیا تھا چین عام طور پر "پانڈا ڈپلومیسی” میں مصروف رہتا ہے جہاں خصوصی طور پر چین میں پائے جانے والے ممالیہ دوسرے ممالک کو خیر سگالی کی علامت کے طور پر لیز پر دیے جاتے ہیں۔

این این کی ساتھی مادہ پانڈا جیا جیا کو بھی سب سے زیادہ عمر پانے والی پانڈا کا اعزاز حاصل ہے جو 2016 میں 38 سال کی عمر میں انتقال کر گئی تھی، یہ پانڈا کی جوڑی کا تحفہ ہانگ کانگ کو چینی حکومت کی جانب سے دیا گیا تھا۔


فوٹوز بشکریہ اے پی