پی ٹی آئی انٹرا پارٹی انتخابات کیس،الیکشن کمیشن نے کاز لسٹ جاری کر دی

الیکشن کمیشن نےتوہین الیکشن کمیشن کا کیس بھی سماعت کیلئے مقرر کردیا
0
118
ecp

اسلام آباد: الیکشن کمیشن آف پاکستان نے پی ٹی آئی انٹرا پارٹی انتخابات سے متعلق کیس کی کاز لسٹ جاری کر دی –

باغی ٹی وی: الیکشن کمیشن کے مطابق پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) انٹرا پارٹی انتخابات کا کیس سماعت کیلئے مقرر کردیا گیاپی ٹی آئی انٹرا پارٹی کیس کی سماعت 18 دسمبر کو ہو گی اور چیف الیکشن کمشنر کی سربراہی میں 5 رکنی بینچ کیس کی سماعت کرے گا،پی ٹی آئی کے وکیل بیرسٹر علی ظفر اپنے حتمی دلائل دیں گےالیکشن کمیشن نے پی ٹی آئی کے چیف الیکشن کمشنر اور پارٹی چیئرمین کو نوٹس جاری کردئیے ہیں۔

دوسری جانب الیکشن کمیشن نےتوہین الیکشن کمیشن کا کیس بھی سماعت کیلئے مقرر کردیاعمران خان اور فواد چوہدری کیس کی سماعت 19 دسمبر کواڈیالہ جیل میں ہو گی۔

ٹی 20 ورلڈ کپ: آئندہ برس پاک بھارت میچ نیویارک میں کرایا جائے گا

قبل ازیں پشاور ہائی کورٹ نے پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کی انتخابات عدلیہ کی نگرانی میں کرانےکی درخواست سماعت کے لیے مقرر کرتے ہوئے الیکشن کمیشن کو نوٹس جاری کردیا، درخواست پی ٹی آئی کے مرکزی ترجمان معظم بٹ ایڈووکیٹ نے دائر کی ہے، کیس کی سماعت چیف جسٹس محمد ابراہیم خان اورجسٹس شکیل احمد نےکی۔

عدالت نےگزشتہ روز پی ٹی آئی کی انتخابات عدلیہ کی نگرانی میں کروانےکی درخواست کی سماعت میں الیکشن کمیشن کا نوٹس چیلنج کرنےکا حکم دیا تھا، عدالت نے کہا کہ یہ قومی ایشو ہے، آپ ضمنی درخواست جمع کریں،چیف جسٹس کا کہنا تھا کہ ہم کسی کو الیکشن میں تاخیر کی اجازت نہیں دیں گے، الیکشن کی جو تاریخ مقرر ہے اس سے ایک دن زیادہ یا کم نہیں کریں گے۔

بہشت سے میں آئی زمین پر لیکن ،شمار میرا نہیں آسمانی چیزوں میں

آج پی ٹی آئی کے وکیل نے درخواست میں ترمیم کردی اور نوٹیفکیشن معطل کرنے کی استدعا کی عدالت عالیہ نے درخواست 18 دسمبر کو سماعت کے لیے مقرر کردی، عدالت نے الیکشن کمیشن اور ایڈووکیٹ جنرل آفس سے جواب طلب کرلیا دو رکنی بینچ پیرکو 2 بجے درخواست پر سماعت کرےگا۔

Leave a reply