fbpx

مصر کو نہر سویز کی وجہ سے 7 بلین ڈالر سے زائد کی ریکارڈ سالانہ آمدنی

مصر کو نہر سویز کی وجہ سے مالی سال 22-2021 کے دوران 7 بلین ڈالر سے زائد کی آمدنی ہوئی۔

باغی ٹی وی: ” روئٹرز” کی رپورٹ کے مطابق مصر کوہونے والی یہ آمدنی ایک نیا ریکارڈ ہے۔ یہ سالانہ آمدنی ایک سال پہلے کے مقابلے میں تقریباﹰ 21 فیصد زیادہ رہی۔

عالمی مارکیٹ میں تیل کی قیمت 380 ڈالر فی بیرل تک پہنچنے کا خدشہ ہے،امریکی تجزیہ کار

کینال اتھارٹی کے چیئرمین اسامہ ربیعہ نے پیر کو کہا کہ مصر کی سوئز کینال کی آمدنی 30 جون تک مالی سال میں 7 بلین ڈالر کی ریکارڈ بلند ترین سطح پر پہنچ گئی، جو پچھلے سال کے مقابلے میں 20.7 فیصد زیادہ ہے۔

سویز کینال اتھارٹی کے سربراہ کا کہنا ہے کہ 30 جون کو ختم ہونے والے مالی سال میں قاہرہ کو ہونے والی یہ ریکارڈ آمدنی ایک خوش کن پیش رفت ہے۔

دوسری جانب اے ایف پی کے مطابق مصر کی سویز کینال اتھارٹی نے پیر کو ایک ہمہ وقتی آمدنی کے ریکارڈ کا اعلان کیاجس نےگزشتہ مالی سال کے دوران اہم آبی گزرگاہوں کو منتقل کرنے والےجہازوں کے ٹول میں اضافے کے سلسلے کے بعد 7 بلین ڈالر کمائے۔

ایسےآثارمل رہےہیں کہ چین پہلےچاند پرقبضہ کرے گاپھردنیا پرحکمرانی:ناسا سربراہ

جولائی 2021 اور جون 2022 کے درمیان مصر کا مالی سال تقریباً 1.32 بلین سویز کینال اتھارٹی (SCA) کے سربراہ اسامہ ربی نے کہا کہ نہر کے ذریعے ٹن کارگو بھیجا گیاآمدن پچھلے مالی سال کے $5.8 بلین ٹرانزٹ فیس کے مقابلے میں پانچ فیصد زیادہ ہے، اور اب تک ریکارڈ کی گئی سب سے زیادہ تعداد ہے۔

ربی نے پیر کو کہا کہ عالمی بحرانوں نے عالمی سپلائی چین کی پائیداری کو یقینی بنانے کے لیے نہر سویز کی اہمیت کو ثابت کر دیا ہے-

بحیرہ احمر اور بحیرہ روم کو جوڑنے والی، یہ نہر عالمی سمندری تجارت کا تقریباً 10 فیصد بنتی ہےیہ مصر کے لیے انتہائی ضروری غیر ملکی کرنسی کا ایک ذریعہ بھی ہے، جو یوکرین پر روس کے حملے کی وجہ سے مہنگائی اور کرنسی کی قدر میں کمی سے لڑ رہا ہے۔

ایس سی اے نے اس سال دو بار ایندھن کے ٹینکروں سمیت نقل و حمل کے جہازوں کے گزرنے کے ٹولوں میں اضافہ کیا ہے اپریل میں، یوکرین پر روس کے حملے کی وجہ سے تیل کی قیمتوں میں اضافے کے باوجود آبی گزرگاہ نے اپنی اب تک کی سب سے زیادہ ماہانہ 629 ملین ڈالر کی آمدنی ریکارڈ کی۔

چونکہ مصر جنگ سے بڑھتے ہوئے معاشی دباؤ کا شکار ہے، مارچ اور مئی کے درمیان غیر ملکی کرنسی کے ذخائر 5.5 بلین ڈالر گر کر 35.5 بلین ڈالر رہ گئے۔

روس کا یورپ کو گیس سپلائی کرنیوالی پائپ لائن بند کرنے کا اعلان

سرکاری اعداد و شمار کے مطابق، عالمی اجناس کی قیمتوں میں اضافے کی وجہ سے مصری افراط زر کو جون میں 15.3 فیصد کی تین سال کی بلند ترین سطح پر پہنچ گئی-

مارچ کے آخر میں، مصر کے مرکزی بینک نے مصری پاؤنڈ کو ڈالر کے مقابلے میں گرنے کی اجازت دی، جس کی وجہ سے وہ راتوں رات اپنی قدر کا تقریباً 18 فیصد کھو بیٹھا۔

قاہرہ اقتصادی بحران کو کم کرنے کے لیے جلدی کر رہا ہے، بین الاقوامی مالیاتی فنڈ سے نئے قرض کی درخواست کر رہا ہے اور سعودی عرب اور قطر سے اربوں ڈالر کی سرمایہ کاری کر رہا ہے۔

سعودی عرب:تحقیق کے شعبے پر قومی پیداوار کا ڈھائی فیصد خرچ کرنے کا فیصلہ

گزشتہ ہفتے مصر نے اعلان کیا تھا کہ وہ عالمی بینک سے 500 ملین ڈالر وصول کرے گا۔

اس سال کے شروع میں، ایس سی اے نے ایک کیلنڈر سال کے لیے نہر کی سب سے زیادہ سالانہ آمدنی کی اطلاع دی، جس نے کورونا وائرس وبائی بیماری اور دیو ہیکل کارگو جہاز کی طرف سے چھ دن کی رکاوٹ کے باوجود 2021 میں 6.3 بلین ڈالر حاصل کیا-

واضح رہے کہ سویز کینال مصر کے لیے زر مبادلہ کی کمائی کے اہم ترین قومی ذرائع میں سے ایک ہے۔ یہ آبی راستہ یورپ اور ایشیا کے مابین بحری مال برداری کے لیے مختصر ترین اور تیز ترین راستہ ہے۔

ایک ہفتہ قبل جرائم کی پیش گوئی کرنیوالے مصنوعی ذہانت کے الگورتھم کا کامیاب تجربہ