fbpx

مصر میں عجیب الخلقت بچھڑے کی پیدائش

مصر میں ایک عجیب الخلقت بچھڑے کی پیدائش ہوئی جسے دیکھ کر لوگ حیران رہ گئے اور تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئیں۔

باغی ٹی وی : غیر ملکی میڈیا کے مطابق یہ عجیب وغریب واقعہ مصر کی غربیہ گورنری کے السنطہ سینٹر کے گاؤں رجبیہ میں سامنے آیا گاؤں میں 3 آنکھوں، دو جبڑوں، دو زبانوں، دو کان اور ایک دماغ والے بچھڑے کی پیدائش پر لوگ حیران ہیں۔

برطانیہ میں ساحل پر ڈوبنے والا جہاز 340 سال بعد دریافت

بچھڑے کا سر تو ایک ہی ہے مگر اس کی تین آنکھیں اور دو زبانیں ہیں پیدائش کے بعد بچھڑے کو ایک ہفتے تک نگرانی میں رکھا گیا۔ دو زبابوں کی وجہ سے اسے کوئی چیز پینے یا نگلنے میں دشواری کا سامنا تھا۔

غربیہ میں ویٹرنری میڈیسن کے ذرائع نے تصدیق کی کہ یہ کیس جنین کی غیر معمولی نشوونما کی وجہ سے ہوا ہے ماں گائے کسی بھی پیدائشی نقص کا شکار نہیں تھی اس حالت کی اصل وجوہات کا سائنسی طریقے سے پتا چلانے کے لیے الحال مطالعہ کیا جا رہا ہے۔

"گریٹ گرینڈ پا” کے نام سے مشہور 5000 سال سے زائد…

قبل ازیں بھارتی ریاست چھتیس گڑھ کے راج نند گاؤں میں گائے نے تین آنکھوں والے بچھڑے کو جنم دیا تھا عجیب الخلقت بچھڑے کی پیدائش کی خبر پورے گاؤں میں پھیل گئی تھی اور لوگ اسے دیکھ کر حیران رہ گئے تھے جبکہ کچھ لوگوں نے اس کی پوجا بھی شروع کردی تھی مقامی لوگوں کا کہنا تھا کہ علاقہ میں ایسا واقعہ پہلی مرتبہ سامنے آیا ہے جس میں ایک بچھڑا تین آنکھوں کے ساتھ پیدا ہوا ہے ۔

6 گھنٹوں میں 24 انڈے دینےوالی مرغی کے چرچے