fbpx

عید کی چھٹیوں میں کیا کچھ بند رہے گا ، این سی او سی کے اجلاس میں‌ اہم فیصلے

عید کی چھٹیوں میں کیا کچھ بند رہے گا ، این سی او سی کے اجلاس میں‌ اہم فیصلے

باغی ٹی وی : وفاقی حکومت کی طرف سے عید الفطر پر 10 سے 15 مئی تک کی طویل چھٹیاں دی گئیں ہیں اور زیادہ چھٹیاں دینے کا مقصد لوگوں کی نقل و حرکت کو محدود رکھنا بتایا گیا ہے۔

اجلاس میں ساتھ ہی عید کی تعطیلات کے دوران ملک بھر میں کاروباری سرگرمیاں اور تفریحی مقامات بھی بند رکھنے کا فیصلہ کیا گیا ہے تاکہ لوگ زیادہ سے زیادہ وقت گھر میں گزاریں۔

نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سنٹر (این سی او سی) کے صبح اجلاس کا اجلاس وفاقی وزیر برائے منصوبہ بندی ، ترقی و خصوصی اقدام اسد عمر کی زیر صدارت ہوا ، جس کی صدارت قومی کوآرڈینیٹر لیفٹیننٹ جنرل حمود از زمان خان نے کی۔ اس میٹنگ میں ایس اے پی ایم ہیلتھ ڈاکٹر فیصل سلطان بھی موجود تھے۔

• فورم نے 8/16 مئی 2021 سے این پی آئی (ایس او پیز) پر عمل درآمد کو یقینی بنانے کے لئے وفاقی / صوبائی اور ضلعی سطح پر مانیٹرنگ ٹیمیں تشکیل دینے کا فیصلہ کیا۔ اس عرصے کے دوران کھانے پینے کی دکانوں ، گروسری اسٹورز ، پیرا میڈیکس ، پٹرول پمپ اور بیکری وغیرہ۔
• فورم کو مطلع کیا گیا تھا کہ مقامی لوگوں اور بیرونی افراد دونوں کے لئے سیاحت پر مکمل پابندی ہوگی۔ تمام سیاحتی مقامات ، رسمی اور غیر رسمی پکنک مقامات ، عوامی پارکس ، شاپنگ مالز۔ تمام ہوٹل اور ریستوراں / آس پاس کے سیاحوں / پکنک جگہوں پر بند رہنے کے۔
• شمالی علاقوں کے پہاڑی علاقوں میں اور سیاحوں / پکنک مقامات تک جانے والے سفری نوڈس اور جنوب میں سمندری نظارے / ساحل بھی بند کردیئے جائیں گے۔ مقامی افراد خصوصا گلگت بلتستان اور آزاد کشمیر کے لوگوں کو وطن واپس جانے کی اجازت ہوگی۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.