fbpx

الیکشن کمیشن نے پی ٹی آئی کے 43 ارکان قومی اسمبلی کو ڈی نوٹیفائی کردیا

الیکشن کمیشن نے پی ٹی آئی کے 43 ارکان قومی اسمبلی کو ڈی نوٹیفائی کردیا
الیکشن کمیشن نے پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی ) کے 43 اراکین قومی اسمبلی کو ڈی نوٹیفائی کردیا۔ الیکشن کمیشن نے اسپیکر قومی اسمبلی راجہ پرویز اشرف کی طرف سے بھجوائے گئے استعفعوں کے بعد ڈی نوٹیفائی کیا ہے جس کے بعد 43 قومی اسمبلی ممبران کی سیٹیں خالی قرار دے دیں گئیں ہیں۔

اسپیکر قومی اسمبلی کی جانب سے 43 ارکان کے استعفے منظور کر کے الیکشن میں کو بھجوا یے گئے تھے۔ خیال رہے کہ گزشتہ روز اسپیکر قومی اسمبلی نے پی ٹی آئی کے 43 ارکان کے استعفے منظور کیے تھے۔ قومی اسمبلی میں اب پی ٹی آئی کے کتنے اراکین موجود ہیں ؟ قومی اسمبلی میں تحریک انصاف کے 27 اراکین موجود ہیں، جن میں منحرک اراکین کی تعداد 21 ہے جبکہ 6 اراکین قومی اسمبلی کے استعفی منظور نہیں ہوئے۔ پرنس نوازالائی، ناصر موسی زئی اور غلام محمد لالی کا استعفی قبول نہیں ہوا جبکہ غلام بی بی بھروانہ طالب نکئی اورصالح محمد بھی رکن اسمبلی ہیں ۔

مزید یہ بھی پڑھیں؛
اپنے دور میں مخالفین کو گرفتار کروانے والے اب خود کی گرفتاریوں پر چیخ کیوں رہے؟
سرکاری ملازمین کی تنخواہیں، وزارتوں کے اخراجات اور وزرا کی تعداد کم کرنےکی تجاویز
گیس کے چولہے پر کھانا بنانا صحت کیلئے آلودہ شہر میں رہنے سے زیادہ نقصان دہ ہے

واضح رہے کہ اسپیکر قومی اسمبلی نے تحریک انصاف کے مزید 43 ارکان کے استعفے منظور کرلیے تھے جبکہ استعفے اسپیکر قومی اسمبلی نے چند دن قبل منظوری کے لیے الیکشن کمیشن کو بھجوائے تھے۔ ذرائع کے مطابق اسپیکر نے 43 ارکان کے استعفے منظوری کی سمری الیکشن کمیشن کو بھجوادی تھی جبکہ اب قومی اسمبلی میں تحریک انصاف کے ٹکٹ پر منتخب ہونے والے صرف منحرف ارکان ہی باقی بچے ہیں۔