fbpx

الیکشن کمیشن کا پنجاب اسمبلی کی مخصوص نشستوں کے حوالے سے فیصلہ

الیکشن کمیشن کا پنجاب اسمبلی کی مخصوص نشستوں کے حوالے سے فیصلہ

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق الیکشن کمیشن اف پاکستان (ای سی پی) نے فیصلہ سنا دیا ہے پنجاب اسمبلی کی کی مخصوص نشستوں کے حوالے سے اور ان کا نوٹیفکیشن ضمنی انتخابات تک روک دیا ہے۔

الیکشن کمیشن نے فریقین کے دلایل سننے کے بعد پی ٹی آئی کے 25 منحرف قانون سازی کی ڈی سیٹ ہونے کے بعد خالی ہونے والی خواتین اور اقلیتوں کی 5 مخصوص نشستوں پر نئے اراکین پنجاب اسمبلی  کے نوٹی فکیشن سے متعلق فیصلہ محفوظ کیا گیا تھا۔

مزید کہ تحریک انصاف نے مطالبہ کیا اپنی پانچ نشستیں دینے کا۔دوسری طرف مسلم لیگ ن نے پنجاب اسمبلی میں اراکین کے موجودہ تناسب کے مطابق نوٹی فکیشن کے اجرا کا مطالبہ کیا تھا۔لیکن الیکشن کمیشن نے دونوں جمعاتوں کی درخواست کو مسترد کر دیا۔
الیکشن کمیشن نے پنجاب اسمبلی کی مخصوص نشستوں کے حوالے سے فریقین کی دلایل سننے کے بعد اپنا فیصلہ سنا دیا۔اور یہ فیصلہ سناتے ہوۓ پنجاب  اسمبلی کی 5 مخصوص نشستوں کا نوٹی فکیشن ضمنی انتخابات تک روک دیا ہے۔

مزید یہ کہ پنجاب کے وزیر اعلی کے انتخابات میں حمزہ شہباز شریف کو ووٹ دینے پر 5 قانون سازوں پی ٹی آئی کے ڈی سیٹ ہو گے تھے۔

پی ٹی آئی نے 28 مئی کو لاہور ہائی کورٹ میں درخواست دائر کی تھی جس میں یہ استدعا کی گئی کہ الیکشن کمیشن کو ہدایت دی جائے کہ خالی نشستوں پر نئے ایم پی ایز کی تعیناتی کے لیے اعلامیہ جاری کیا جائے۔

اس سلسلے میں لاہور ہائی کورٹ نے الیکشن کمیشن کو 2 جون تک کی مہلت دیتے ہوئے معاملے پر فیصلہ دینے کے لیے کہا تھا ۔