ایلون مسک نے ٹویٹرخریدنے کی ڈیل ختم کرنے کی دھمکی دے دی

0
48

واشنگٹن :ایلون مسک نے ٹویٹرخریدنے کی ڈیل ختم کرنے کی دھمکی دے دی اطلاعات کے مطابق ٹیسلا کے بانی ایلون مسک، جنہوں نے حال ہی میں ٹویٹر کو خریدنے کے لیے ایک معاہدہ کیا تھا، اب دھمکی دی ہے کہ اگر مؤخر الذکر پارٹی غلط اور جعلی اکاؤنٹس کے بارے میں مکمل معلومات فراہم کرنے میں ناکام رہتی ہے تو وہ اس سے الگ ہو جائیں گے۔

اس حوالے سے ایلون مسک نے کہا کہ ٹویٹر ان کے معاہدے کی خلاف ورزی کر رہا ہے اور پھرالٹآ غلط بیانی بھی کررہا ہے اور ان کے معلوماتی حقوق کو ناکام بنا رہا ہے۔”اطلاعات ہیں‌کہ ایلون مسک نے سپیم اکاؤنٹس کے بارے میں مزید معلومات کے لیے معاہدے کو روک دیا ہے۔

ایلون مسک نے اس سال اپریل میں ٹویٹر کو 44 بلین ڈالر میں خریدنے کا معاہدہ کیا تھا اور پھر ٹویٹ کیا تھا کہ ان کی ترجیحات میں سے ایک پلیٹ فارم سے "اسپام بوٹس” کو ہٹانا ہوگا۔

ایلون مسک نے ٹویٹر کو خریدنے کے لیے اپنے 44 بلین ڈالر کے معاہدے کو ختم کرنے کی دھمکی دیتے ہوئے سوشل میڈیا نیٹ ورک کو ایک خط میں کہا کہ اگر اس نے اسپام اور جعلی اکاؤنٹس کے بارے میں خاطر خواہ ڈیٹا فراہم نہیں کیا تو یہ معاہدہ ختم ہو جائے گا

ٹویٹر کارپوریشن نے مارچ میں انکشاف کیا تھا کہ پہلی سہ ماہی کے دوران غلط یا سپیم اکاؤنٹس اس کے مونی ٹائز کیے جانے والے یومیہ فعال صارفین میں سے 5 فیصد سے بھی کم کی نمائندگی کرتے ہیں۔

جبکہ مسک کا اصرار ہے کہ یو ایس سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن کے پاس دائر کردہ خط کے مطابق، بوٹس 20٪ یا اس سے زیادہ ٹویٹر صارفین کے لئے اکاؤنٹ بن سکتے ہیں۔ اس معاملے پر ٹویٹر اور مسک کے درمیان مئی کے اوائل سے بحث جاری ہے۔ تاہم ٹوئٹر نے فیک اکاؤنٹس کے بارے میں اپنے اندازے کا دفاع کیا ہے۔

"ٹوئٹر کے آج تک کے رویے اور خاص طور پر کمپنی کے تازہ ترین خط و کتابت کی بنیاد پر، ایلون مسک کا خیال ہے کہ کمپنی جان بوجھ کر اپنے غلط دعووں سے پیچھے ہٹنے کے لیے تیار نہیں ہے اور ان کے معلوماتی حقوق کو ناکام بنا رہی ہے،

ایلون مسک کا کہنا ہے کہ "یہ انضمام کے معاہدے کے تحت ٹویٹر کی ذمہ داریوں کی واضح خلاف ورزی ہے اوروہ تمام حقوق محفوظ رکھتے ہیں، بشمول ان کے لین دین کو مکمل نہ کرنے کا حق اور انضمام کے معاہدے کو ختم کرنے کا حق،”

دریں اثنا، ٹویٹر کارپوریشن کا کہنا ہے کہ اس وقت تو ایلون مسک نے ڈیل کو مکمل کرنے کی جلدی میں مخصوص حقوق سے دستبردار ہو گئے تھے اور مزید کہا کہ وہ طے شدہ قیمت اور شرائط پرٹویٹر کا لینا چاہتے تھے

ماہرین کا خیال ہے کہ ممکن ہے کہ مسک اسپام اکاؤنٹ کے معاملے کے ذریعے قیمت پر دوبارہ گفت و شنید کرنے کی کوشش کر رہے ہوں یا اس معاہدے سے الگ ہو جائیں۔ بی بی سی کی ایک رپورٹ کے مطابق، اگر وہ معاہدے سے باہر نکلتے ہیں تو اسے 1 بلین ڈالر کی ضمانتی رقم اور ممکنہ قانونی چارہ جوئی کا سامنا کرنا پڑے گا۔

Leave a reply