fbpx

فیس بک منیٹائزیشن آن کرنےکیلئےخیبرپختونخوااسمبلی کا اہم قدم

فیس بک منیٹائزیشن آن کرنےکیلئےخیبرپختونخوااسمبلی کا اہم قدم

باغی ٹی وی :پاکستان میں فیس بک منیٹائزیشن آن کرنےکیلئےخیبرپختونخوااسمبلی میں قراردادمنظور کر لی گئی ، قراردادممبرصوبائی اسمبلی ضیااللہ بنگش نےپیش کی، پاکستان میں فیس بک کے5کروڑصارفین ہیں،دیگرممالک میں فیس بک منیٹائزیشن آن ہے،دیگرممالک میں صارفین فیس بک کے استعمال سے پیسےکمارہےہیں.وفاقی حکومت پاکستان میں فیس بک منیٹائزیشن آن کرنےکیلئےوفاقی حکومت اقدامات اٹھائے،

اس سے پہلے انہوں نے کہا ہمارے نوجوانوں اور آئی ٹی انڈسٹری سے وابستہ لوگوں کی جانب سے پاکستان میں فیس بک کی منیٹائزیشن آن کرنے کا مطالبہ کیا گیا جس کے بعد وزیراعلیٰ خیبرپختونخوا محمود خان کی ہدایت پر فیس بک سے رابطہ کیا۔

مشیر سائنس و انفارمیشن ٹیکنالوجی خیبرپختونخوا کا کہنا تھا کہ ہم چاہتے ہیں کہ یوٹیوب کی طرح فیس بک بھی پاکستان میں منیٹائزیشن آن کرے تا کہ ہمارے نوجوان اور آئی ٹی کے شعبے سے وابستہ لوگ فیس بک سے پیسے کما سکیں۔

انھوں نے کہا کہ ہمارے نوجوان سوشل میڈیا پر پاکستان کا ایک بہتر امیج پروموٹ کر رہے ہیں، ہم چاہتے ہیں کہ ہمارے نوجوان فیس بک سے پیسے کما سکیں اور اس جدید دور میں یہ ان کے لیے آمدنی کا زریعہ بنے۔

ضیاء اللہ بنگش کا کہنا تھا کہ خیبرپختونخوا حکومت نے فیس بک کی منیٹائزیشن آن کرنے کے لیے باقاعدہ اقدامات شروع کر دیے انشاءاللہ جلد ہمارے نوجوانوں کو خوشخبری ملے گی، اور فیس بک ہمارے نوجوانوں کے لیے پیسے کمانے کا زریعہ بنے گا۔

اس اقدام سے پاکستان کے سیاحتی مقامات کی بھی بین الاقوامی سطح پر پروموشن ہو گی اور پاکستان کا ایک بہتر امیج پروموٹ ہو گا جبکہ پاکستان کی معیشت پر بھی مثبت اثر پڑے گا اور بہتر ہو گی

خیال رہے کہ دیگر شوشل میڈیا جیسے یو ٹیوب وغیر ہ سے پیسے کمانے کا رجحان عام ہوچکا ہے . اس حوالے سے فیس بک پر بھی یہ سہولت ہے لیکن پاکستان میں فیس بک کمپنی نے اس کو محدود کر رکھا ہے .

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.