fbpx

فاسٹ فوڈ کے فوائد

فاسٹ فوڈ ایک ایسا تیار کھانا ہوتا ہے جو ہوٹلوں اور ریسٹورنٹ وغیرہ میں بہت جلدی تیار شدہ حالت میں پیش کیا جا سکے دیگر کھانوں کےمقابلے میں یہ خوراک عام طور پر کم غذائیت کی حامل مگر مہنگی ہوتی ہے۔ آج کل لوگوں ، بالخصوص نوجوان طبقے اور بچوں، میں فاسٹ فوڈ کھانے کا رجحان بڑھتا جا رہاہے۔

فاسٹ فوڈ کو جہاں انسانی صحت کے لئے نقصان دہ قرار دیا جاتا ہے وہیں اس کے فوئد بھی ہیں فاسٹ فوڈ کے فوائد زیادہ تر اس کی سہولت سے متعلق ہیں جن میں ٹائم کی بچت ،کچھ نہ ہونے سے ہونا بہتر،کم پیسوں میں زیادہ کیلوری کی مقدار حاصل کرنا وغیرہ-

دماغی صحت کو بہتر بنانے والی غذائیں

تاہم کبھی کبھار فاسٹ فوڈ کھانے سے آپ کی غذا پر لازمی طور پر اثر نہیں پڑے گا جب تک کہ آپ ان غذاوں سے پرہیز کریں جن میں کیلوری اور غیر صحت بخش چربی زیادہ ہوتی ہے کبھی کبھار فاسٹ فوڈ کھانے سے آپ کی غذا پر لازمی طور پر اثر نہیں پڑے گا جب تک کہ آپ ان غذاوں سے پرہیز کریں جن میں کیلوری اور غیر صحت بخش چربی زیادہ ہوتی ہے۔ عملدرآمد شدہ اقسام پر پورا کھانا کھائیں اور جب بھی ممکن ہو کچی سبز کا انتخاب کریں تاکہ تیار کھانے سے زیادہ سے زیادہ فائدہ حاصل کیا جاسکے زیادہ تر ایسے کھانوں کو پسند کیا جاتا ہے جو جلدی سے تیار اور پیش کی جاسکتی ہیں-

ناشتے میں کی جانے والی چند غلطیاں جو نقصان کا باعث بنتی ہیں

فاسٹ فوڈ کے فوائد:

بعض لوگوں کے معمولات بہت ٹف ہوتے ہیں جس کے دوران ان کے پاس کھانے کا بھی وقت نہیں ہوتا جس سے کارکردگی متاثر ہوسکتی ہے ایسے میں فاسٹ فوڈ بڑا فائدہ دیتا ہے کھانا تیار ہونے میں وقت بھی کم، کیلوریز بھی زیادہ اور بھوک بھی مٹ جاتی ہے،اگر کم پیسوں میں زیادہ کیلوری کی مقدار کو دیکھا جائے تو فاسٹ فوڈ ابھی بھی سب سے سستا کھانا ہے۔ تاہم دن میں تینوں ٹائم فاسٹ فوڈ لینا نقصان دہ ثابت ہوسکتا ہے۔

ایسی غذائیں جو عمر سے پہلے بوڑھا کرتی ہیں

فاسٹ فوڈ کا سب سے بڑا فائدہ یہ بھی ہے کہ آپ کو معلوم ہوتا ہے کہ آپ کو کھانے میں کیا ملنے والا ہے اور اس پر خرچہ کیا آئے گا اس کے ساتھ ساتھ آپ کو بہترین سروس بھی مل جاتی ہے جو عمومی طور پر گھروں میں دستیاب نہیں ہوتی۔

خشک جلد اور چہرے کی رنگت نکھارنے کے لئے بہترین ماسک

دن کے کچھ اوقات ایسے مخصوص ہوتے ہیں جن میں اگر کھانا بھی پکایا جائے تو کئی کام ادھورے رہ جاتے ہیں، مثلاً اسکولوں کی چھٹی کے وقت اور اس کے بعد یعنی رات تک کا انتظام کرنا۔ ایسے وقت میں دوپہر کا کھانا تیار کرنا بھاری پڑسکتا ہے، لہٰذا فاسٹ فوڈ یہاں بھی بہت سی آسانیاں پیدا کردیتا ہے۔

روزمرہ زندگی میں کھائی جانے والی غذائیں جو دماغ کی کارکردگی کو متاثر کرتی ہیں

غذائیت کا مکمل علم ہونا بھی اس کا بڑا فائدہ ہے کیونکہ اکثر بین الاقوامی فاسٹ فوڈز چینز آپ کو اپنے مینو میں تمام کھانوں میں موجود غذائیت سے آگاہ کرتی ہیں مثلاً فلاں برگر میں کتنی کیلوریز اور کاربوہائڈریٹس موجود ہیں۔

ڈائٹنگ کے دوران کی جانے والی غلطیاں