ورلڈ ہیڈر ایڈ

فواد اور ماہرہ خان کے مداحوں کے لئے خوشخبری

فواد خان اور ماہرہ خان کے مداحوں کو دلچسپ خبریں ملنے والی ہیں۔ ایکسپریس نیوز کے مطابق ، دونوں ایک اور پروجیکٹ میں ایک بار پھر نظر آئیں گے۔

ہندوستان اور پاکستان سے تعلق رکھنے والے شائقین کو فواد اور ماہرہ نے پہلی بار ہمسفر میں ایک ساتھ دیکھا۔ اس کے بعد ، سپر اسٹاروں کی واپسی کا کوئی فائدہ نہیں ہوا ، جو دونوں بولی وڈ میں اپنا نام روشن کرتے رہے۔

ایکسپریس نیوز کے مطابق ، فواد اور ماہرہ ایک دوسرے پروجیکٹ میں ایک ساتھ کام کرنے والے ہیں۔ اگرچہ یہ صرف انٹرویو کرنے والی خبر نہیں ہے۔ کلام یہ ہے کہ فواد مستقبل میں بھی فلم سازی میں اپنا ہاتھ آزمائیں گے اور بطور فلمساز یہ بھی ان کا پہلا منصوبہ ہوسکتا ہے۔

رپورٹ میں مزید دعوی کیا گیا ہے کہ فواد فلم میں ایک نابینا شخص کے کردار پر مضمون لکھیں گے۔ رپورٹ میں دعویٰ کیا گیا ہے کہ ماہرہ فواد کے علاوہ کاسٹ کی واحد رکن ہیں جنھیں فلم کے لئے شارٹ لسٹ کیا گیا ہے۔

فواد نے کبھی بھی کسی بھی پاکستانی ٹی وی یا ڈرامہ میں کام نہیں کیا جب سے انہوں نے بالی ووڈ کی ایک جوڑی میں کام کیا تھا۔ اداکار کی تازہ ترین فلم ، ’مولا جٹ کی علامات‘ قانونی وجوہات کی بناء پر تاخیر کا شکار ہوگئی۔

فواد نے حال ہی میں کہا تھا کہ وہ سوشل میڈیا کو اہم نہیں سمجھتے ہیں۔ اداکار نے کہا کہ وہ انٹرنیٹ استعمال کرنے کے بارے میں زیادہ نہیں جانتے ہیں لہذا وہ نہیں سوچتے ہیں کہ کسی کے کام کو فروغ دینے کے لئے سوشل میڈیا کی بہت زیادہ ضرورت ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.