فیڈرل بورڈ آف ریونیو کی رواں سال ریکارڈ وصولی

فیڈرل بورڈ آف ریونیو کی رواں سال ریکارڈ وصولی

باغی ٹی وی : فیڈرل بورڈ آف ریونیو نے رواں مالی کے پہلے چار ماہ (یکم جولائی تا 31 اکتوبر 2021) کے دوران 1400 ارب روپے کی ٹیکس وصولیاں کی ہیں۔فیڈرل بورڈ آف ریونیو (ایف بی آر) نے رواں مالی سال 21-2020 (جولائی تا اکتوبر) کے دوران مجموعی طور پر1400 ارب روپے خام ریونیو جب کہ 1337ارب روپے کا خالص ریونیو حاصل کیا ہے جب کہ پچھلے سال ان ہی چار ماہ میں 1288 ارب روپے نیٹ ریونیو حاصل کیا گیا تھا۔ اس طرح رواں سال جولائی تا اکتوبر 77 ارب روپے گراس ریونیومیں اضافہ حاصل ہوا ہے۔

رواں مالی سال کے پہلے چار ماہ کے دوران ایف بی آر نے انکم ٹیکس کی مد میں 470ارب روپے، سیلز ٹیکس سے 643 ارب، فیڈرل ایکسائز ڈیوٹی 81 ارب اور کسٹمز ڈیوٹی کی مد میں 206 ارب کا ریونیو حاصل کیا۔
ایف بی آر کو اکتوبر 2020 میں محاصل کی مد میں 333ارب روپے حاصل ہوئے جو کہ پچھلے سال 325 ارب روپے تھے، رواں مالی سال جولائی تا اکتوبر 128ارب روپے کے ریفنڈز جاری ہوئے ہیں جبکہ پچھلے سال جاری کردہ ریفنڈز 52 ارب روپے کے تھے۔ ماہ اکتوبر میں 15 ارب کے ریفنڈز جاری ہوئے ہیں جو کہ پچھلے سال اکتوبر میں 4.5 ارب تھے، ریفنڈز میں اضافے کے باوجود ایف بی آر نے اس سال اکتوبر میں پچھلے سال اکتوبر کے محاصل کے مقابلے میں زائد ریونیو حاصل کیا ہے۔ ریفنڈز میں اضافے کی بدولت معاشی سرگرمیوں میں بہتری آئی ہے۔

کورونا وبا کے باعث معیشت کی سست روی اور فنانس ایکٹ 2020 میں ٹیکسز اور ڈیوٹیز کی مد میں خاطر خواہ ٹیکس ریلیف دینے کے باعث درآمدی سطح پر 2 فیصد ریونیو میں کمی کے باوجود ایف بی آر نے قابل تحسین کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے اور مقامی وصولیوں میں 13 فیصد اضافہ حاصل کیا ہے جو کہ ٹیکس گزاروں کا حکومت کے ریونیو اقدامات پر اعتماد کی عکاسی بھی کرتا ہے۔

رواں مالی سال کے پہلے چار ماہ کے دوران 21 ارب 48 کروڑ روپے سے زائد مالیت کی اسمگل شدہ اشیاء ضبط کی گئی ہیں جبکہ پچھلے سال اسی دورانیے میں 13 ارب 40 کروڑ روپے مالیت کی اشیاء ضبط ہوئی تھیں۔

دوسری جانب ایف بی آر تجارتی آسانی کی فراہمی کے لئے آٹومیشن، ای آڈٹ اور طریقہ کار سہل بنانے کے لئے ہمہ وقت کوشاں ہے۔ ادارے نے کرپشن، ہراسانی اور اختیارات کے غلط استعمال کے تدارک کے لئے موثر اقدامات اٹھائے ہیں۔ رواں ٹیکس سال تاجروں کی آسانی کے لئے انکم ٹیکس گوشوارے نہایت آسان اور ایک صفحہ پر مشتمل متعارف کرائے گئے ہیں۔

مزید براں تاجروں اور تنخواہ دار طبقہ کے لئے اردو اور علاقائی زبانوں میں بھی ٹیکس گوشوارے اپ لوڈ کر دیئے گئے ہیں۔ ایف بی آر نے ٹیکس گزاروں سے اپیل کی ہے کہ وہ ان سہولیات سے فائدہ اٹھائیں اور اپنے سالانہ انکم ٹیکس گوشوارے 8 دسمبر 2020 تک جمع کرالیں

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.