fbpx

امریکا :ایف ڈی اے کی 5 سے 11 سال کے بچوں کے لیے فائزر ویکسین کی حمایت

امریکی ایف ڈی اے نے 5 سے 11 سال کے بچوں کے لیے فائزر ویکسین کی حمایت کردی۔

باغی ٹی وی : غیرملکی میڈیا کے مطابق یو ایس فوڈ اینڈ ڈرگ ایڈمنسٹریشن اتھارٹی میں فائزر ویکسین کے استعمال پر ووٹنگ ہوئی ایف ڈی اے ایڈوائزرز نے کہا کہ بچوں کے لیے فائزر کی افادیت نقصان سے کہیں زیادہ ہے۔

FDA کی ویکسینز اور متعلقہ حیاتیاتی مصنوعات کی مشاورتی کمیٹی منگل کو Pfizer اور BioNTech کی 5 سے 11 سال کی عمر کے بچوں کے لیے Covid-19 ویکسین پر مشاورت کمیٹی کا اجلاس ہوا-

وائٹ ہاؤس نے خوراک اور ادویات کی انتظامیہ اور بیماریوں کے کنٹرول اور روک تھام کے مراکز کی طرف سے اجازت دیتے ہی خوراک کی تقسیم کے لیے گزشتہ ہفتے اپنے منصوبے کا خاکہ پیش کیا، جس کی توقع ہے کہ اگلے ماہ کے اوائل میں آئے گی۔

امریکا کا کورونا وائرس کے باعث غیر ملکی مسافروں پرلگائی گئیں سفری پابندیاں ختم کرنے کا اعلان

بائیڈن انتظامیہ نے کہا کہ اس نے امریکہ میں تمام 28 ملین 5 سے 11 سال کی عمر کے بچوں کے لیے کافی ویکسین حاصل کر لی ہے، اور اسے چھوٹی خوراک میں اور چھوٹی سوئیوں کے ساتھ تقسیم کیا جائے گا تاکہ ماہرین اطفال اور فارماسسٹ کے لیے بچوں کو انتظام کرنا آسان ہو جائے۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز امریکا نے کورونا وائرس کی وجہ سے مختلف ممالک کے لئے لگائی گئی سفری پابندیاں ختم کرنے کا اعلان بھی کیا تھا۔

رپورٹس کے مطابق اگلے ماہ سےامریکی سفری پابندیوں سے چھوٹ حاصل کرنے والے ممالک میں برطانیہ، یورپ، چین اور بھارت سمیت درجنوں ممالک شامل ہوں گے اس وقت برازیل، چین، جنوبی افریقہ، برطانیہ، یورپ کے 26 ممالک، آئرلینڈ، بھارت اور ایران سے آنے والوں پر سفری پابندیاں عائد ہیں۔

سپین حکومت کا کورونا ایمرجنسی کے دوران لئے گئے جرمانے کی رقم عوام کو واپس کرنے کا…

بائیڈن انتظامیہ کا کہنا ہے امریکا کے لیے سفر کرنے والوں کو کورونا ویکسینیشن سرٹیفیکٹ لازمی دکھانا ہو گا امریکی ہیلتھ ریگولیٹرز کی طرف سے منظور شدہ کوئی بھی ویکسین قابل قبول ہوگی ویکسینیٹڈ افراد کو 3 دن پہلے اور غیرویکسینیٹڈ افراد کو ایک دن پہلے کورونا ٹیسٹ لازمی کروانا ہوگا۔

انتظامیہ کا کہنا ہے کہ 18 سال سے کم عمر کے بچے ویکسینیشن کی شرط سے مستثنیٰ ہوں گے، لیکن پھر بھی سفر کے تین دن کے اندر لیا گیا منفی ٹیسٹ فراہم کرنا ضروری ہوگا۔

چین بچوں کے کھلونوں میں زہریلے کیمیکل لگا کردوسری دنیا کوبھیج رہا ہے:امریکہ کا…

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!